خبرگزاری کار ایران

مدیرکل محیط زیست گیلان؛

گیلان رتبه اول سرطان را در کشور دارد

asdasd
کد خبر : ۱۸۰۸۳۴

امروز اگر در کشور زلزله ای رخ دهد و در آن حتی ۵ نفر کشته شوند کمیته بحران تشکیل می شود، اما قتل عام شدن انسان ها بعلت آلودگی زیست محیطی مورد توجه قرار نمی گیرید.

مدیرکل محیط زیست استان گیلان در همایش یک روزه پسماندهای کشاورزی و پزشکی در شفت با بیان اینکه انسان امروز باید به گذشته خو برگشت کند، گفت: در نظام طبیعت هیچ موجودی محیط زیست خود را علیه خود نمی سازد، موجودات همیشه در فرایند تکامل و زندگی خودشان سعی می کنند محیط زیست خودشان را سالم، پاک و قابل تحمل برای بقای نسل خودشان نگه دارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شفت، محمد رضا برجی ادامه داد: ولی ما انسان ها که اشرف مخلوق هستیم و قرار است با تدبر و اندیشه به راز درون خلقت پی ببریم و براساس ان مدیریت کنیم، گویی ماموریت داریم محیط زیست خود را علیه خودمان کنیم.

وی همچنین در مورد زیست محیطی استان گیلان هم گفت: ما در استان گیلان بهترین اقلیم و حاصلخیزترین خاک را داریم در صورتی که کمترین استفاده ها از آن صورت میگیرد.

این مسئول با بیان اینکه ما آب، خاک و حتی هوای سالم را به علت سوء مدیریت و استفاده از سموم و تولید زباله علیه خودمان کرده ایم، گفت: امروز اگر در کشور زلزله ای رخ دهد و در آن حتی ۵ نفر کشته شوند کمیته بحران تشکیل می شود اما قتل عام شدن انسان ها بعلت آلودگی زیست محیطی مورد توجه قرار نمی گیرد.

برجی همچنن ادامه داد: از خطرات زیستی محیطی که الان ما را تهدید می کند همین قد بس که استان گیلان رتبه اول سرطان را در کشور دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز