خبرگزاری کار ایران

یک میمون در تهران ضبط شد

کد خبر : ۱۸۴۵۵۱

«فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان تهران با بیان اینکه اقدام این افراد با استناد به قوانین و مقررات ملاک عمل تخلف محسوب می‌شود اظهار داشت: این متخلفین پس از تکمیل پرونده تخلف به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.»

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان تهران از کشف و ضبط دوعدد شاخ گوزن، یک قطعه پرنده جیقاق، یک قطعه مرغابی سرسبز تاکسیدرمی شده و یک قلاده میمون در تهران خبر داد.


به گزارش ایلنا، اسماعیل میرانزاده اظهار داشت: روز گذشته ماموران اجرایی یگان حفاظت محیط زیست با دریافت حکم بازرسی از منزلی در سطح شهر تهران سریعا به محل اعزام شدند.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان تهران با اشاره به اینکه ماموران با رعایت کلیه موازین قانونی و شرعی و رعایت حقوق شهروندی این منزل را مورد بازرسی قرار دادند افزود: در بازرسی به‌عمل آمده مأموران دوعدد شاخ گوزن، ‌یک قطعه پرنده جیقاق و یک قطعه مرغابی سرسبز تاکسیدرمی شده را کشف و ضبط کرده و به اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران منتقل کردند.

میرانزاده ادامه داد: همچنین صبح امروز به دنبال گزارش مردمی واصله مبنی بر وجود یک قلاده میمون در منزلی در سطح شهر تهران ماموران بلافاصله به محل اعزام شدند.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان تهران تصریح کرد: ماموران نسبت به ضبط یک قلاده میمون اقدام کرده و جهت اجرای ضوابط و مقررات فرد متخلف را که بصورت غیر مجاز اقدام به نگهداری حیوان وحشی کرده بود را نیز دستگیر و به اداره کل منتقل کردند.

وی با بیان اینکه اقدام این افراد با استناد به قوانین و مقررات ملاک عمل تخلف محسوب می‌شود اظهار داشت: این متخلفین پس از تکمیل پرونده تخلف به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

می‌رانزاده در پایان خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده‌ چنین مواردی، محیط زیست استان تهران را با شماره تلفن‌های ۷۷۳۵۹۵۶۴ و ۷۷۳۵۵۷۸۱ الی ۴ در جریان بگذارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز