خبرگزاری کار ایران

با حمایت سازمان میراثفرهنگی انجام می‌شود:

سرمایه‌گذاری ترکیه برای توسعه گردشگری بندر ترکمن

کد خبر : ۱۸۶۷۹۳

«اجرای پروژه عظیم گردشگری در بندر ترکمن استان گلستان، گامی مهم در راستای تحقق اهداف دولت به شمار می‌آید.»

معاون گردشگری سازمان میراثفرهنگی از حمایت این سازمان از سرمایه‌گذاری برای جذب گرشگر در بندر ترکمن خبر داد.

به گزارش ایلنا، مرتضی رحمانی موحد، معاون گردشگری سازمان میراثفرهنگی، ضمن دیدار با «احمد یونال» سرمایه گذار و مدیر پروژه بین المللی گردشگری کشور ترکیه که به زودی در بندر ترکمن کلنگ زده خواهد شد؛ گفت: سرمایه به لحظه‌ها تحقق دارد و نباید در استفاده از آن زمان را از دست داد؛ لذا سازمان میراثفرهنگی همواره از تحقق پروژه‌های این‌چنینی حمایت خواهد کرد.

در ادامه «احمد یونال» نیز به تشریح اجزای تشکیل دهنده طرح مذکور شامل تاسیسات گردشگری، مراکز اقامتی، تفریحی و آموزش هوایی در قالب مجموعه‌ای کامل در ساحل بندر ترکمن جهت جذب گردشگران و توسعه گردشگری منطقه پرداخت. همچنین در این دیدار شریک ایرانی پروژه نیز حضور داشت.

رحمانی‌موحد با بیان اینکه اجرای پروژه عظیم گردشگری در بندر ترکمن استان گلستان، گامی مهم در راستای تحقق اهداف دولت به شمار می‌آید؛ گفت: مکان‌یابی این طرح با دارا بودن همه ظرفیت‌های طبیعی همچون دریا، ساحل و جنگل با هوشیاری کامل انتخاب شده است و بی‌شک رونق و توسعه گردشگری در نوار ساحلی شمال شرق دریای خزر را به دنبال خواهد داشت.
معاون گردشگری سازمان که پیش از این از محل پروژه گردشگری بندر ترکمن دیدن کرده بود؛ سرعت فعالیت بخش خصوصی کشور ترکیه را قابل قبول خواند و آینده درخشانی را برای پروژه موجود متصور شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز