خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره حفاظت محیط زیست پاکدشت خبرداد؛

شکایت از تنها باغ وحش پاکدشت

asdasd
کد خبر : ۱۹۱۰۷۵

پس از بررسی‌های لازم، برای مسئول این واحد قرار ۲۰۰ میلیون ریالی صادر شد، و متخلف ملزم به بازگرداندن حیوانات واگذار شده به پاکدشت شد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پاکدشت از پیگیری حقوقی تخلف تنها باغ وحش شهرستان پاکدشت خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از سایت اطلاع رسانی محیط زیست استان تهران، محمودرضا سعیدپور با اعلام این خبر گفت: این مرکز اقدام به واگذاری تعدادی از پستانداران و پرندگان وحشی به یکی از باغ وحش‌های استانهای غربی و همچنین بازسازی این مرکز بدون دریافت مجوز محیط زیست کرده بود که این امر موجب شد پرونده در مراجع قضایی تحت پیگرد قرار گیرد.

سعیدپور با اشاره به اینکه عملکرد نامطلوب این مجموعه بار‌ها طی بازدیدهای مکرر کار‌شناسان به مسئول واحد گوشزد شده بود، افزود: سهل انگاری و ناتوانی اقتصادی این مرکز در رفع معضلات و مشکلات موجب شد روز به روز شرایط محیطی این باغ وحش نامناسب‌تر شود.

وی تصریح کرد: به رغم پیگیری‌های این اداره و صدور اخطاریه‌های مکرر زیست محیطی و اعطای مهلت مناسب به منظور رعایت مفاد دستورالعمل ایجاد و مدیریت مراکز نگهداری حیات وحش و همچنین عدم رعایت ضوابط توسط این باغ وحش به دلیل بی‌توجهی مسئول آن، پرونده به دستگاه قضایی ارجاع شد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پاکدشت ادامه داد: پس از بررسی‌های لازم، برای مسئول این واحد قرار ۲۰۰ میلیون ریالی صادر شد، و متخلف ملزم به بازگرداندن حیوانات واگذار شده به پاکدشت شد.

سعیدپور خاطر نشان کرد: از جمله حیوانات این مجموعه می‌توان به کفتار، گرگ، تشی، میمون، خرگوش، عقاب سیاه، سارگپه، جغد شاخدار، کبک، قرقاول ومرغ عشق اشاره کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز