خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ری:

کارگروه رفع مشکلات مرکز دفن زباله کهریزک تشکیل شد

asdasd
کد خبر : ۱۹۸۳۷۱

رائه راهکاری مناسب به محیط زیست جهت مدیریت شیرابه به غیراز هدایت آن به رودخانه کن توسط مدیریت مرکز آراد کوه و شهرداری کهریزک و همچنین ارائه برنامه زمانبندی جهت تجهیز ناوگان حمل و نقل به پوشش مناسب و مخازن جمع آوری شیرابه توسط سازمان مدیریت پسماند از جمله مصوبات این کارگروه بود.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ری از تشکیل کارگروهی به منظور رفع مشکلات مرکز پردازش آراد کوه با حضور مسئولان این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا، محسن شوکتی با اعلام این خبر گفت: براساس مصوبات جلسه کارگروه پسماند شهرستان ری در ۴ تیرماه سال جاری، روز گذشته کارگروهی به منظور رفع مشکلات مرکز دفن زباله کهریزک تشکیل شد.

وی افزود: ارائه راهکاری مناسب به محیط زیست جهت مدیریت شیرابه به غیراز هدایت آن به رودخانه کن توسط مدیریت مرکز آراد کوه و شهرداری کهریزک و همچنین ارائه برنامه زمانبندی جهت تجهیز ناوگان حمل و نقل به پوشش مناسب و مخازن جمع آوری شیرابه توسط سازمان مدیریت پسماند از جمله مصوبات این کارگروه بود.

شوکتی اظهار داشت: ارائه راهکار جهت عدم خروج پلاستیک‌های بازیافتی از مرکز پردازش آراد کوه و معرفی نماینده ثابت جهت شرکت در کارگروههای مدیریت پسماند و فضای سبز شهرستان ری به فرمانداری ویژه شهرستان و همچنین ارائه فهرست ساخت و سازهای غیرمجاز در اطراف مرکز پردازش آراد کوه به فرمانداری ویژه شهرستان ری و پیگیری از طریق بخشداری کهریزک از دیگر مصوبات این جلسه بود.

گفتنی است این کارگروه در محل مرکز دفن زباله آراد کوه و با حضور نماینده فرمانداری ویژه شهرستان ری، بخشداری کهریزک، شهرداری کهریزک و نماینده امور آب شهرستان ری تشکیل شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز