خبرگزاری کار ایران

مدیرکل محیط زیست استان کردستان:

مجوزی برای ساخت کارخانه سیمان مریوان و سد بلبر صادر نشده است

asdasd
کد خبر : ۲۱۱۱۳۳

مکانی که در ابتدای کار برای احداثکارخانه سیمان مریوان در نظر گرفته شده بود با ضوابط استقرار صنایع مصوبه هیات وزیران مغایرت داشت.

مدیرکل محیط زیست استان کردستان گفت: تاکنون مجوز نهایی برای ساخت کارخانه سیمان مریوان و سد بلبر سروآباد داده نشده است.

به گزارش ایلنا، عبدالوحید ریاضی فر افزود: مکانی که در ابتدای کار برای احداثکارخانه سیمان مریوان در نظر گرفته شده بود با ضوابط استقرار صنایع مصوبه هیات وزیران مغایرت داشت.

وی اظهار کرد: بنابراین هنوز به مرحله گزارش ارزیابی نرسیده است و در ابتدا باید محل ساخت آن تغییر کند.

وی گفت: در رابطه با سد بلبر نیز هنوز اطلاعاتی مبنی بر گزارش ارزیابی به دست ما نرسیده است و دریافت مجوز پس از این گزارشات امکان پذیر خواهد بود.

ریاضی‌فر در بخش دیگری از سخنان خود کمبود محیط بان برای حفاظت فیزیکی را یکی از مشکلات اداره حفاظت از محیط زیست کردستان دانست و گفت: در حالی که طبق استاندارد بین المللی برای تا دو هزار هکتار یک محیط بان نیاز است اما در کردستان برای هر ۴۰ هزار هکتار، یک محیط بان مشغول به فعالیت است.

وی با بیان اینکه چارت اداره کل محیط زیست استان کردستان از ۱۲۰ نفر به ۴۳۰ نفر افزایش یافته است، افزود: ۱۰۲ نفر از استخدامی‌های اخیر اداره کل منتظر انجام امور در استانداری کردستان هستند که ۷۰ نفر از آنها محیط‌بان است.

ریاضی‌فر با اشاره به اینکه اگر این محیط بانان مشغول به کار شوند بخش زیادی از کمبودها جبران می شود، اظهار کرد: قول داده اند تا آخر سال کارهای اداری این استخدام‌ها انجام شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز