خبرگزاری کار ایران

مدیرکل دفتر تنوع زیستی و حیات وحش محیط زیست خبر داد:

تجویز مرگ بدون درد برای خرس قهوه‌ای قطع نخاع شده

asdasd
کد خبر : ۲۱۱۹۵۴

گونه اخیر نیز همانند پلنگ‌ها و خرس‌های یافت شده قبلی مورد اصابت تیر در ناحیه نخاع قرار گرفته که منجر به صدمات شدید در ناحیه نخاع(مهره‌های گردنی و کمری) و فلجی برگشت ناپذیر در حیوان شده بود.

مدیرکل دفتر تنوع زیستی و حیات وحش با اشاره به اصابت گلوله به نخاع یک قلاده خرس قهوه‌ای و قطع نخاع شدن این گونه جانوری، گفت: با چنین شرایطی برای این حیوان مرگ بدون درد تجویز شد.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی سازمان محیط زیست، اقدامات درمانی یک قلاده خرس قهوه‌ای مصدوم توسط مدیر کل دفتر تنوع زیستی و حیات وحش تشریح شد.

سید مجید خرازیان مدیر کل دفتر تنوع زیستی و حیات وحش با اشاره به گزارش اقدامات درمانی و تصویر برداری رادیوگرافی و CT درخصوص یک قلاده خرس قهوه‌ای مصدوم که در منطقه چهاردانگه استان مازندران مضروب شده بود، گفت: این حیوان با اسلحه چهارپاره مضروب و توسط همکاران استان تهران، زنده‌گیری شده بود و به تهران انتقال یافته بود.

مدیرکل دفتر تنوع زیستی و حیات وحش ادامه داد: گونه اخیر نیز همانند پلنگ‌ها و خرس‌های یافت شده قبلی مورد اصابت تیر در ناحیه نخاع قرار گرفته که منجر به صدمات شدید در ناحیه نخاع(مهره‌های گردنی و کمری) و فلجی برگشت ناپذیر در حیوان شده بود.

خرازیان با بیان وضعیت نامناسب فلجی اندام‌های خلفی، درد زیاد و عدم امکان هرگونه معالجه طبق اظهارنظر دامپزشکان معالج دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران، افزود: با چنین شرایطی برای حیوان مرگ بدون درد تجویز گردید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز