خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره حفاظت محیط زیست فیروزکوه خبر داد:

رفع تمامی مشکلات زیست محیطی کشتارگاه شهرداری تا ۶ ماه آینده

asdasd
کد خبر : ۲۲۱۳۹۰

عدم وجود سیستم تصفیه فاضلاب و لاشه سوز و همچنین عدم مدیریت پسماند از مهمترین مشکلات زیست محیطی این واحد است.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان فیروزکوه از بازدید مسئولان شهرستان از کشتارگاه شهرداری به منظور بررسی مشکلات زیست محیطی این واحد خبر داد.

به گزارش ایلنا، رضا کرمی با اعلام این خبر گفت: در پایان هفته گذشته به منظور بررسی مشکلات زیست محیطی کشتارگاه شهرداری شهرستان فیروزکوه بازدیدی با حضور فرماندار، دادستان، رئیس شورای شهر، رئیس شبکه بهداشت و درمان و رئیس اداره دامپزشکی شهرستان از محل این کشتارگاه بعمل آمد تا موارد و مشکلات زیست محیطی این واحد از نزدیک مورد بررسی قرار گیرد.

وی به اشاره مهمترین مشکلات زیست محیطی این کشتارگاه اظهار داشت: عدم وجود سیستم تصفیه فاضلاب و لاشه سوز و همچنین عدم مدیریت پسماند از مهمترین مشکلات زیست محیطی این واحد است.

کرمی ادامه داد: با پیگیری‌های این اداره و در بازدید بعمل آمده، شهرداری شهرستان متعهد شد تا ۶ ماه آینده کلیه مسائل زیست محیطی و بهداشتی این واحد را برطرف نماید.

گفتنی است این کشتارگاه در ۹ کیلومتری فیروزکوه و در مسیر جاده فیروزکوه به ارجمند واقع شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز