خبرگزاری کار ایران

ابتکار در گفت‌وگو با ایلنا:

پرونده بوستان مادر را پیگیری می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۲۲۴۲۷۰

هر چند که نماینده این سازمان در کمیسیون ماده ۵ تنها یک رای دارد اما تلاش ما این است که بتوانیم در مورد مسائل زیست محیطی دیگر اعضا را اقناع کنیم و از این طریق جلوی تصویب مواردی که در راستای منافع محیط زیستی نیست را بگیریم.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست از ارجاع پرونده بوستان مادر و باغ پسیان به مراجع قضایی خبر داد.

معصومه ابتکار در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در مورد نقش سازمان حفاظت محیط زیست در کمیسیون ماده ۵ تهران گفت: هر چند که نماینده این سازمان در کمیسیون ماده ۵ تنها یک رای دارد، اما تلاش ما این است که بتوانیم در مورد مسائل زیست محیطی اعضا را اقناع کنیم و از این طریق جلوی تصویب مواردی که در راستای منافع محیط زیستی نیست را بگیریم.

وی ادامه داد: همچنین از طریق شورای عالی معماری و شهرسازی که شورای بالا دستی کمیسیون ماده ۵ است، نیز اقدامات بسیار خوبی را انجام داده‌ایم و این شورا مصوبات خوبی برای شهر تهران داشته است.

وی در مورد وضعیت بوستان مادر و باغ پسیان که از پهنه فضای سبز به دیگر پهنه‌های مسکونی و تجاری تغییر پیدا کرده‌اند، گفت: حتما این دو موضوع از سوی سازمان حفاظت محیط زیست پیگیری می‌شود، اکنون هم این دو پرونده به مراجع قضایی ارجاع داده شده و در حال بررسی هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز