خبرگزاری کار ایران

دعوت از ایرانیان خارج از کشور برای حضور در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری

asdasd
کد خبر : ۲۲۸۹۹۰

هشتمین نمایشگاه بین المللی تخصصی گردشگری و صنایع وابسته ۲۳ تا ۲۶ بهمن ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران و در فضایی به وسعت ۲۱ هزار متر مربع برگزار می شود.

دبیرخانه شورای عالی امور ایرانیان خارج از کشور از ایرانیان مقیم کشورهای مختلف جهان برای حضور در هشتمین نمایشگاه بین المللی تخصصی گردشگری و صنایع وابسته دعوت کرد.

به گزارش ایلنا از اداره کل روابط عمومی دبیرخانه شورای عالی امور ایرانیان خارج از کشور، هشتمین نمایشگاه بین المللی تخصصی گردشگری و صنایع وابسته ۲۳ تا ۲۶ بهمن ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران و در فضایی به وسعت ۲۱ هزار متر مربع برگزار می شود.

اهداف این نمایشگاه که از سوی سازمان میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برگزار می شود، ارائه فرصت های سرمایه گذاری برای جلب مشارکت سرمایه گذاران علاقه مند به مشارکت در پروژه های گردشگری ایران، تجمیع پتانسیل های موثر در صنعت گردشگری در راستای استفاده بهینه از منابع و اخذ نتایج کاربردی تر، ایجاد زمینه های لازم جهت حضور فعال بخش خصوصی در توسعه این صنعت و معرفی بسته های سفر برای توسعه گردشگری داخلی است.

همچنین ایجاد زمینه های مناسب به منظور بهره گیری از ظرفیت های گردشگری، ایجاد اشتغال در کشور و بهره مندی از سطح بسیار بالای درآمدزایی صنعت گردشگری از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

از آنجا که ایرانیان خارج از کشور یکی از بالقوه ترین پتانسیل های موجود در زمینه صنعت گردشگری به شمار می آیند، از تمام هموطنان مقیم خارج از کشور دعوت می شود با حضور در این نمایشگاه، با ظرفیت ها و فرصت های سرمایه گذاری در این صنعت آشنا شوند.

ایرانیان مقیم خارج می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت www. ttexhibition. com یا www. titexgroup. com مراجعه کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز