خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با معاون پایش و نظارت محیط زیست تهران مطرح شد؛

افزایش قابل توجه شاخص آلودگی هوا نسبت به روز گذشته

asdasd
کد خبر : ۲۳۶۶۵۱

در ظهر و بعد ازظهر به دلیل وزش باد آلودگی هوا روندی کاهشی خواهد داشت که این روند تا روز دوشنبه هم ادامه دارد.

معاون پایش و نظارت محیط زیست استان تهران با بیان اینکه شاخص آلودگی هوا صبح امروز ۱۴۸ بوده است، گفت: آلودگی هوا تا پایان روز کاهش خواهد داشت.

محمد رستگاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با بیان اینکه شاخص استاندارد برای کیفیت هوا ۱۰۰ است، گفت: شاخص کیفیت هوای تهران در ساعت ۸ صبح امروز ۱۴۸ بوده که این شاخص وضعیت ناسالم هوا برای گروه‌های حساس جامعه را نشان می‌دهد، این شاخص تا پیش از ظهر به بالا‌تر از این مقدار هم خواهد رسید.

وی ادامه داد: اما در ظهر و بعدازظهر به دلیل وزش باد آلودگی هوا روندی کاهشی خواهد داشت که این روند تا روز دوشنبه هم ادامه دارد.

معاون پایش و نظارت محیط زیست استان تهران افزود: البته شاخص آلودگی هوا در روز‌های سه شنبه و چهارشنبه مجددا افزایش می‌یابد.

وی با اشاره به اینکه صبح روز گذشته شاخص آلودگی هوا ۱۰۶ بوده و تا ظهر به ۱۱۰ رسیده است، در مورد افزایش ناگهانی شاخص آلودگی هوا در امروز گفت: از آنجا که شاخص‌های اعلام شده از آلودگی هوا، میانگین ۲۴ ساعت گذشته است، روز گذشته این شاخص تحت تاثیر وضعیت هوا در روز جمعه که غلظت آلاینده‌ها کم است، قرار گرفته بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز