خبرگزاری کار ایران

پیام استاندار تهران به مناسبت روز هوای پاک

asdasd
کد خبر : ۲۴۳۵۷۶

دنیای پاک و محیط زیست سالم از بزرگ‌ترین موهبت هایی است که خالق یکتا به بندگان خود عطا کرده است.

استاندار تهران بمناسبت روز هوای پاک پیامی صادر کرد.


به گزارش ایلنا، در پیام حسین هاشمی آمده است: دنیای پاک و محیط زیست سالم از بزرگ‌ترین موهبت هایی است که خالق یکتا به بندگان خود عطا کرده است.

حفظ و پاسداشت این هدیه بزرگ الهی وظیفه‎ای است که بر دوش یکایک انسانها سنگینی می‌کند. امروزه حفاظت از محیط زیست و پاکیزگی آن به یکی از مهمترین مطالبات مردمی در سطح جهان تبدیل شده است. در این میان نقش هوای پاک از اولویت ویژه‌تری برخوردار است چرا که این مهم تنفّس دمادم جامعه‌ی بشری را در برمی‌گیرد.

برای کلان شهر پایتخت و استان بزرگ تهران مدیریت این پاکی امری‌ است حیاتی و ضروری که تنها با یکپارچگی و هماهنگی همه دستگاههای ذیربط و از آن مهمتر اراده شهروندان مسؤولیت شناس حاصل خواهد شد.
تغییر سبک زندگی، توسعه حمل و نقل عمومی، کیفیت بخشی به سوخت‌های فسیلی و حرکت به سمت انرژی‌های پاک همه و همه از اقداماتی است که باید در این راستا به انجام رسانید.

اینجانب ضمن گرامیداشت این روز مهم، مراتب سپاس خود را از متولیان امر و مردم فهیم و همراه ابراز می‌دارم و برای شهر زیبایمان آسمانی آبی و هوایی پاک آرزو می‌نمایم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز