خبرگزاری کار ایران

هوای تهران در شرایط ناسالم برای گروه های حساس

asdasd
کد خبر : ۲۴۵۰۷۹

شاخص کیفیت هوا در ۲۴ ساعت گذشته منتهی به ساعت ۱۱ امروز در شرایط ناسالم برای گروه های حساس قرار گرفته است.

شاخص کیفیت هوای تهران امروز(جمعه) در شرایط ناسالم برای گروه های حساس قرار دارد.

به گزارش ایلنا؛ بر اساس اطلاعات رسیده از ایستگاه های سنجش آلودگی شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران، با وجود کاهش میانگین غلظت تمام آلاینده ها نسبت به دیروز، شاخص کیفیت هوا در ۲۴ ساعت گذشته منتهی به ساعت ۱۱ امروز در شرایط ناسالم برای گروه های حساس قرار گرفته است.

بر اساس این گزارش، میزان غلظت آلاینده ذرات معلق با قطر کمتر از ۲.۵ میکرون، نسبت به روز گذشته با کاهش ۱۵ عددی، فراتر از حد مجاز بوده و بر روی عدد ۱۱۶ قرار گرفت.

در این گزارش آمده است: میزان غلظت آلاینده های منواکسید کربن نیز نسبت به دیروز در همین ساعت از ۴۹ به ۳۹، ازن از ۱۷ به ۱۴، دی اکسیدنیتروژن از ۸۹ به ۷۴ و ذرات معلق کمتر از ۱۰ میکرون از ۷۲ به ۶۷ کاهش داشته است.
ایستگاه های پارک سلامت(منطقه ۱۷) با ۱۵۷، فرمانداری شهرری(منطقه ۲۰) با ۱۵۲ و دروس(منطقه ۳) با ۱۴۵ آلوده ترین مناطق استان تهران منتهی به همین ساعت در ۲۴ ساعت گذشته بودند.

همچنین ایستگاه های شهرداری منطقه چهار با ۷۴، گلبرگ(منطقه ۸) با ۷۷ و شهرداری منطقه ۱۱ و شهرداری منطقه ۱۶ هردو با ۸۶ سالم ترین مناطق شهر تهران دراین مدت بودند.

شرکت کنترل کیفیت هوای تهران به افراد مبتلا به بیماری های قلبی و ریوی، سالمندان و کودکان توصیه کرد از فعالیت های طولانی مدت در فضای باز خودداری کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز