خبرگزاری کار ایران

رییس پژوهشکده ابنیه و بافتهای فرهنگی – تاریخی:

دومین همایش بین المللی معماری «دست‌کند» برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۵۱۷۱۳

این نوع معماری در سال‌های اخیر به عنوان هنر خلاقانه بشر در به آشتی رسیدن با طبیعت مطرح شده و در سراسر جهان مورد توجه قرارگرفته است.

رییس پژوهشکده ابنیه و بافتهای فرهنگی – تاریخی پژوهشگاه میراثفرهنگی از برگزاری دومین همایش بین المللی معماری دست کند در مهرماه آینده خبر داد.

به گزارش ایلنا، مهناز اشرفی رییس پژوهشکده ابنیه و بافتهای فرهنگی – تاریخی پژوهشگاه میراثفرهنگی و گردشگری با اعلام این خبر افزود: استقبال بی‌نظیر پژوهشگران و متخصصین حوزه‌های مرتبط(حضور بیش از ۱۳۰۰ نفر شرکت کننده در سه روز همایش) در سال ۱۳۹۱ ضرورت برگزاری چنین همایشی رابه اثبات رساند.

وی گفت: پس از گذشت دو سال و آماده سازی مجموعه مقالات همایش و با توجه به استقبال و تقاضای شایان توجه افراد، مبنی بر برگزاری دومین همایش، تصمیم به برگزاری همایش دوم به صورت بین المللی توسط پژوهشگاه میراثفرهنگی و گردشگری اتخاذ شد.
وی خاطرنشان ساخت که در این ارتباط مراحل اخذ مجوز کمیسیون فرهنگی هیات دولت نیز انجام شده است.

اشرفی افزود: از کلیه علاقمندان دعوت می‌شود برای آگاهی از محورهای همایش، جدول زمان بندی و سایر اطلاعات لازم به پایگاه اطلاع رسانی همایش به آدرس www. sicota. ir مراجعه کنند.

رییس پژوهشکده ابنیه و بافتهای تاریخی - فرهنگی مهلت ارسال چکیده مقاله را تا تاریخ ۱۵/۱ / ۱۳۹۴ اعلام کرد.
معماری دست کند از جمله گونه‌های معماری است که در دو دهه اخیر توجه مجامع حرفه‌ای و علمی جهانی را به خود جلب کرده است، این نوع معماری در سال‌های اخیر به عنوان هنر خلاقانه بشر در به آشتی رسیدن با طبیعت مطرح شده و در سراسر جهان مورد توجه قرارگرفته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز