خبرگزاری کار ایران

ابتکار:

استفاده از فناوری‌های نوین در زمینه حفاظت محیط زیست بسیار موثر است

asdasd
کد خبر : ۲۵۵۲۳۱

استفاده از فناوری‌های نوین و تجارت این فناوری‌ها در زمینه حفاظت محیط زیست بسیار موثر است و برای بخش‌های مختلف از جمله صنعت صرفه اقتصادی به دنبال دارد.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: تلاش می‌کنیم تا سازمان محیط زیست در کنار دولت و مردم به عنوان سازمانی توانمند خدمت‌رسانی کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، معصومه ابتکار در اختتامیه چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست گفت: اگر می‌خواهیم اقتصاد مقاومتی را در کشور نهادینه کنیم، باید از بخش آسیب‌های موجود در اقتصاد این اقدامات را آغاز کنیم و باید توجه کنیم که محیط زیست یکی از این آسیب‌هاست که لطمات پنهان و گسترده ای را به اقتصاد ایران وارد می‌کند.

وی ادامه داد: استفاده از فناوری‌های نوین و تجارت این فناوری‌ها در زمینه حفاظت محیط زیست بسیار موثر است و برای بخش‌های مختلف از جمله صنعت صرفه اقتصادی به دنبال دارد.

معاون رئیس جمهور افزود: امسال علاوه بر بخش خصوصی بخش‌های دولتی از جمله وزارت نفت، نیرو و… نیز حضور چشم‌گیری در نمایشگاه داشتند.

وی با تاکید بر حضور وزارت نفت در نمایشگاه گفت: وزارت نفت در گذشته آلودگی‌های زیادی را ایجاد کرده، اما اکنون تصمیم به ایجاد تغییرات در عملکرد خود دارد.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: در نمایشگاه امسال شاهد حضور پرشور نهادهای مردمی بودیم که نگرانی‌ها و سوالات خود را در ارتباط با مشکلات زیست محیطی بیان کردند، همچنین کارگاه‌ها و مناظره‌های پرشوری نیز در نمایشگاه برگزار شد.

وی با بیان اینکه سازمان حفاظت از محیط زیست تعامل خوبی را با مجلس شورای اسلامی دارد، گفت: همکاری ما با مجلس بسیار خوب است، اگر صدای متفاوتی از مجلس به گوش می‌رسد، نباید این گونه تلقی شود که کلیت مجلس رویکرد غیرعلمی یا غیرکارشناسی به محیط زیست دارد.

وی ادامه داد: البته مشکلاتی وجود دارد که امیدواریم با تلاش و تعامل خوب با مجلس این مشکلات را حل کنیم.

ابتکار در پایان تاکید کرد: تمام تلاش ما این است که سازمان حفاظت محیط زیست به عنوان سازمانی توانمند همواره در کنار مردم و دولت باشد تا بتوانیم از محیط زیست و طبیعتی سالم بهره‌مند شویم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز