خبرگزاری کار ایران

اراکی ها و شازندی ها از این به بعد سوخت یورو ۴ مصرف می کنند

کد خبر : ۱۳۹۹۵۹

با افتتاح جایگاه سوخت یورو ۴ در شهر اراک و شازند از این به بعد همه خودروها در اراک و شازند از این سوخت استفاده می کنند.

با افتتاح جایگاه سوخت یورو ۴ در شهر اراک و شازند از این به بعد همه خودرو‌ها در اراک و شازند از این سوخت استفاده می‌کنند.
به گزارش ایلنا، پس از افتتاح نمادین جایگاه سوخت یورو ۴ در سال گذشته در روز هوای پاک در شهر اراک که بنا بود به افزایش جایگاه‌های دیگر نیز بیانجامد اما با توقف تحویل سوخت یورو ۴ سرانجام با افتتاح جایگاه سوخت ولیعصر در شهر اراک در سومین روز هفته هوای پاک استفاده رسمی از این نوع بنزین برای تمامی خودرو‌ها در شهرهای اراک و شازند فراهم شد.
در گفتگو با مدیر کل حفاظت محیط زیست استان مرکزی با تحویل روزانه بنزین یورو ۴ به جایگاه‌های سوخت در شهرهای اراک و شازند از روز پنج شنبه گذشته سوم بهمن ماه در کلیه جایگاه‌های بنزین در این دو شهر بنزین یورو ۴ تحویل می‌شود.
امیر انصاری گفت: شهر اراک در سال جاری ۹۸ روز ناسالم را پشت سر گذاشته که ۳۸ روز بیشتر از سال ۹۱ بوده توزیع این سوخت می‌تواند بخشی از آلودگی ناشی از خودرو‌ها را کاهش دهد.
انصاری با اشاره به اینکه براساس مصوبه هیات دولت به شهرهای بزرگ بیش از یک میلیون نفر عوارض آلایندگی تعلق می‌گیرد تصریح کرد: چون جمعیت شهر اراک ۵۲۰ هزار نفر است، به رغم کلان شهر بودن نمی‌تواند از این عوارض استفاده کند که در این رابطه انتظار داریم نمایندگان شهر اراک این بودجه را برای شهر اراک که یکی از ۸ شهر آلوده کشور است جذب نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز