خبرگزاری کار ایران

مدیر روابط عمومی شرکت واگن‌پارس مپنا اراک خبرداد؛

قهرمانی تیم والیبال واگن‌پارس در مسابقات کارگری جهان

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۶۴۲۳

مدیر روابط عمومی شرکت واگن‌پارس مپنا اراک گفت: تیم والیبال این شرکت که به عنوان نماینده استان مرکزی برای حضور در مسابقات کارگری جهان به کشور مکزیک اعزام شده بود، با پیروزی مقابل رقبای خود قهرمان مسابقات جهانی شرکت‌ها در این دوره از مسابقات شد.

به گزارش ایلنا، علیرضا واعظی افزود: تیم والیبال شرکت واگن‌پارس مپنا در این مسابقات تیم‌های بزرگی همچون آمریکا و مکزیک را شکست داد. در نهایت در یک فینال تماماً ایرانی با پیروزی 2 بر صفر مقابل تیم والیبال فولاد مبارکه اصفهان قهرمان مسابقات کارگری جهان تحت عنوان جام شرکت‌ها در کشور مکزیک شد.

وی ادامه داد: در مسابقات قهرمانی کارگران شهرستان اراک و استان مرکزی که به همت هیئت ورزش کارگری استان برگزار شد، این تیم توانست با قهرمانی به مسابقات کشوری راه یابد و در نهایت با برتری و قهرمانی در مسابقات قهرمانی کارگران کشور توانست جواز حضور در مسابقات جهانی جام شرکت‌ها را کسب کند.

مدیر روابط عمومی شرکت واگن پارس مپنا اراک اظهار داشت: تیم والیبال کارگری اعزامی این شرکت با حمایت هیئت مدیره گروه مپنا، به سرمربیگری حسن سمیعی، سرپرستی تیم مجید اسدی و نماینده فدراسیون ورزشی کارگری و با 12 ورزشکار و کادر فنی در مسابقات جهانی جام شرکت‌ها حضور پیدا کرد.

واعظی تصریح کرد: این دوره از مسابقات در 6 رشته ورزشی شنا، والیبال، بسکتبال، فوتسال، تنیس روی میز و دوومیدانی با حضور تیم‌های شرکت‌های معتبر بیش از ۵۰ کشور جهان به میزبانی لئون در کشور مکزیک برگزار شده است.

وی بیان داشت: در مسابقات رشته والیبال کارگران شرکت‌های جهان، 7 تیم از کشورهای آمریکا، مکزیک، سوئیس، فرانسه و ایران در یک گروه 6 تیمی و به‌ صورت دوره‌ای با یکدیگر رقابت کردند. بازی‌های جهانی کارگری جهان، یک رویداد ورزشی است که هر 2 سال یک بار توسط فدراسیون جهانی ورزش کارگری برگزار می‌شود. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز