خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم شهرستان ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی:

آزادگان دوران اسارت را در راه اعتلای نظام و کشور با صبر سپری کردند

asdasd
کد خبر : ۱۹۵۵۱۶

آزادگان دوران اسارت را در راه اعتلای نظام و کشور با صبر و بردباری و استقامت سپری کردند.

نماینده مردم شهرستان‌های ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی گفت: آزادگان دوران اسارت را در راه اعتلای نظام و کشور با صبر و بردباری و استقامت سپری کردند.

شهلا میرگلو بیات به مناسبت سالروز آزادگان به میهن اسلامی افزود: ملت ایران اسلامی مدیون خون شهدا و پایداری آزادگان در هشت سال جنگ تحمیلی هستند.

وی گفت: ۲۶ مرداد ۱۳۶۹، روزی عزیز و به یاد ماندنی از روزهای تاریخ انقلاب اسلامی که آزادگان سر افراز بعد از سال‌ها اسارت و تحمل سخت‌ترین شکنجه‌ها به آغوش میهن اسلامی بازگشتند.

میرگلوبیات دلاوری، امید، استقامت و عزت را مهم‌ترین ارمغان آزادگان برای ایران اسلامی دانست و اظهار کرد: آزادگان سرافراز همانطوریکه با عزت رفته بودند، عزتمندانه و دلاورانه نیز به خاک میهن بازگشتند.

وی در ادامه گفت: آزادگان در هشت سال دفاع مقدس در جبهه‌ها، حماسه آفرینی کردند و امروز نیز هم در صف اول پاسداری از ارزش‌های نظام و انقلاب در حال خلق حماسه هستند.

میرگلوبیات ارزش‌های ناب جاری در رگ جامعه اسلامی ایران را برگرفته از اصیل‌ترین آرمان‌های آزادگاه عنوان کرد و گفت: شرایط فعلی نیاز به مجاهدت آزادگان در عرصه‌های مختلف داشته و حفظ دستاوردهای انقلاب با تلاش و مجاهدت آنان می‌سر می‌شود.

وی افزود: شهدا، رزمندگان، آزادگان و جانبازان ما در هشت سال جنگ تحمیلی به خوبی به وظیفه خود عمل کردند و هم اکنون نیز نوبت جوانان و نسل‌های جدید انقلاب است تا در میدان جنگ نرم و جنگ اقتصادی برای رسیدن به اهداف عالیه نظام با دشمن بجنگند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز