خبرگزاری کار ایران

انتخاب هیئت رئیسه جدید شورای شهر اراک

کد خبر : ۲۰۱۰۴۲

در آستانه سال دوم شروع به کار شورای اسلامی اراک، هیات رئیسه جدید شورای دوره چهارم انتخاب شد.

در آستانه سال دوم شروع به کار شورای اسلامی کلانشهر اراک، هیات رئیسه جدید شورای دوره چهارم انتخاب شد.

به گزارش ایلنا، در صحن رسمی شورا، کیومرثمحمودی با ۱۴ رای موافق برای دومین بار به عنوان رییس شورای اسلامی کلانشهر اراک انتخاب شد.

همچنین در این جلسه مسعود آبایی و محمد شریفی برای تصدی نائب رئیسی شورا کاندید شدند که پس از رای گیری، هر یک موفق به کسب ۷ رای اعضای شورا شدند و با توجه به سفید بودن یکی از آرا، در ‌‌نهایت مسعود آبایی به عنوان نائب رئیس شورا در دومین سال فعالیت انتخاب شد.

در ادامه کرسی‌های منشی اول و دوم، خزانه دار و سخنگوی شورا به ترتیب از آن محمد شریفی، مجید کلوانی، منوچهر کاظمی و غلامعباس آجرلو شد.

به این ترتیب فعالیت شورای دوره چهارم با انتخاب هیئت رئیسه جدید در دومین سال فعالیت آغاز شد.

رئیس شورای اسلامی کلانشهر اراک دراین جلسه، ضمن تقدیر از زحمات هیئت رئیسه پیشین شورا گفت: در دومین سال فعالیت شورا با برنامه ریزی و سیاستگذاری اصولی باید روند ارائه خدمات به شهروندان و اجرای طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی را تسریع دهیم.

کیومرثمحمودی بر ضرورت همدلی و همفکری اعضای شورا برای به نتیجه رسیدن طرح‌ها و مصوبات تاکید کرد و افزود: امیدواریم با عزم جدی برای ارائه مصوبات موثر و پیگیری شهردار محترم برای اجرای این مصوبات بتوانیم برنامه‌های مهمی را در پایان دوره چهار ساله تحقق بخشیم و اجرایی کنیم.

وی با اشاره به تغییرات سازمانی شهرداری اراک از نیروهای کادر و اداری این سازمان خواستار شد در روند انجام فعالیت‌ها و بروکراسی اداری سریع‌تر و همگام با شهردار عمل کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر اراک تصریح کرد: شورای اسلامی دوره چهارم، علی‌رغم برخی از مشکلات در اوایل کار ثابت کرد که هم اکنون به بلوغ رسیده است و با تفاهم و تعامل به انجام وظیفه می‌پردازد.

تصمیم گیری در خصوص وضعیت سازمان‌ها و کمیسیون‌های شورا به جلسات بعدی شورا موکول شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز