خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای اسلامی کلانشهراراک:

سرمایه‌گذاری تنها راهکار توسعه و پیشرفت شهری است

کد خبر : ۲۱۶۱۱۱

رئیس شورای اسلامی کلانشهر اراک دراولین همایش سرمایه‌گذاری و مشارکت شهرداری کلانشهر اراک که صبح و عصر امروز با حضور مسئولان استان برگزارشد گفت: در شرایط کنونی سرمایه‌گذاری تنها راهکار توسعه و پیشرفت همه جانبه شهر اراک است.

رئیس شورای اسلامی کلانشهر اراک دراولین همایش سرمایه‌گذاری و مشارکت شهرداری کلانشهر اراک که صبح و عصر امروز با حضور مسئولان استان برگزار شد گفت: در شرایط کنونی سرمایه‌گذاری تنها راهکار توسعه و پیشرفت همه جانبه شهر اراک است.

به گزارش ایلنا از مرکزی، کیومرثمحمودی تصریح کرد: بازوان توانمند ما دراجرای پروژه‌های عمرانی و مشارکت در توسعه شهری سرمایه‌گذاران هستند و از زمان شروع به کار شورای دوره چهارم، رفع موانع و مشکلات سرمایه‌گذاری از اصلی ترین دغدغه‌های ما بوده است.

وی بر ثبات در تعرفه عوارض و ضوابط مربوط به ساخت و ساز در دوره فعالیت چهارساله شورا تاکید کرد و افزود: در راستای حمایت از پروژه‌های سرمایه گذاری به دنبال تسهیل شرایط و کوتاه کردن مدت زمان صدور پروانه و انعقاد قرارداد در اجرای طرح‌های مشارکتی خواهیم بود.

وی اظهار داشت: برای تسهیل شرایط جذب سرمایه‌گذار از نظرات و پیشنهادات همه حاضران دراین همایش استقبال خواهیم کرد و اگر بهبود این شرایط، نیازمند اصلاح مصوبات و یا تغییر برخی ضوابط باشد این اقدام صورت خواهد گرفت.

محمودی گفت: اگر از امکانات و پتانسیل‌های بسیاری که در شهر اراک وجود دارد به درستی استفاده شود قطعا فرصتهای سرمایه‌گذاری شناسایی شده و با اجرای پروژه‌های مشارکتی، شاهد رشد و توسعه همه جانبه شهراراک نیز است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز