خبرگزاری کار ایران

بخشدار بخش قره چای:

افزایش رضایتمندی مردم ازعملکرد ادارات دغدغه دولتمردان است

asdasd
کد خبر : ۲۲۲۹۷۹

نگاه دولت مردان به مردم و تلاش برای کاهش مشکلات آنان و رسیدگی بهتر و بیشتر به خواسته‌های قانونی مراجعه کنندگان به ادارات مورد تاکید جدی رییس جمهوری و دولتمردان است.

بخشدار بخش قره چای به همراه رییس شورای اسلامی شهرجاورسیان روز سه شنبه در دیدار و گفت‌و‌گو با رییس و کارکنان اداره ثبت احوال خنداب گفت: افزایش رضایتمندی مردم و توجه بیشتر به صیانت از حقوق شهروندی توسط ادارات از دغدغه‌های دولتمردان است.

به گزارش ایلنا از خنداب محسن میرزایی تاکید کرد: نگاه دولت مردان به مردم و تلاش برای کاهش مشکلات آنان و رسیدگی بهتر و بیشتر به خواسته‌های قانونی مراجعه کنندگان به ادارات مورد تاکید جدی رییس جمهوری و دولتمردان است.

وی در ادامه افزود: تعامل سازنده ادارات با نهادهای قانونی از جمله دهیاری‌ها و شورای‌های اسلامی شهر و روستا موجب افزایش رضایتمندی بیشتر مردم از عملکرد دولت می‌شود.

بخشدار بخش قره چای افزود: سازمان ثبت احوال در ثبت وقایع حیاتی چهارگانه نقش بسزایی دارد زیرا وجود آمار دقیق و به روز موجب انجام برنامه ریزی هدفمند از سوی مدیران و تصمیم گیران کشور می‌شود که این موضوع بیانگر جایگاه حساس ثبت احوال است.

وی تاکید کرد: دهیاران و اعضای شورای اسلامی باید همکاری نزدیک‌تر با اداره ثبت احوال داشته تا این اداره در انجام وظایف خود موفق‌تر عمل کند.

میرزایی بیان کرد: روند پدیده جمعیت و افزایش نرخ ازدواج و زاد و ولد از دغدغه‌های مهم دولتمردان است که این خصوص باید تمهیدات لازم به کارگرفته و زوج‌ها را به باروری در سن تعیین شده تشویق و ترغیب کرد.

ناصر جمشیدی رییس اداره ثبت احوال شهرستان خنداب نیز در این دیدار گزارشی از وقایع چهارگانه حیاتی در این شهرستان ارائه و خواستار حمایت بیشتر دهیاران و شورای‌های اسلامی شهر ور روستا در این خصوص شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز