خبرگزاری کار ایران

استاندار مرکزی:

تقویت تعامل‌بخشی، بهترین ابزار سرعت بخشی طرح‌های عمرانی است

asdasd
کد خبر : ۲۳۰۴۷۲

اعتبار به تنهایی گره گشای طرح‌های عمرانی نیست. بلکه برای سرعت بخشی به عملیات اجرایی، این طرح‌ها محاسبه دقیق، کیفیت در اجرا و همکاری و همفکری دستگاه‌های اجرایی، نقش تعیین کننده دارد.

استاندار مرکزی، روز پنجشنبه، در آیین آغاز عملیات اجرایی ساختمان اداری جمعیت هلال احمر شهرستان خمین افزود: اعتبار به تنهایی گره گشای طرح‌های عمرانی نیست. بلکه برای سرعت بخشی به عملیات اجرایی این طرح‌ها محاسبه دقیق، کیفیت در اجرا و همکاری و همفکری دستگاه‌های اجرای نقش تعیین کننده دارد.

به گزارش ایلنا، وی اظهار کرد: طولانی شدن زمان اجرای پروژه‌های عمرانی، آفتی بزرگ است که سرمایه‌های کشور را می‌بلعد و برای شتاب بخشی به اجرای این طرح‌ها، همکاری ادارات خدمات رسان در ایجاد زیرساخت‌ها(آب، برق، گاز و تلفن) و شهرداری‌ها و اعضای شورای اسلامی در رفع مشکلات فنی و نواقص کار نقش تعیین کننده دارد.

مقیمی گفت: این همکاری‌ها موجب می‌شود تا پروژه‌های نیمه تمام در سطح استان با کندی مواجه شده فعال شود و با سرعت بیشتری برای خدمت رسانی به مردم آماده شود.

استاندار مرکزی همکاری جمعیت هلال احمر و دیگر دستگاه‌های اجرایی در واگذاری ساختمان و تغییر کاربری زمین خود واقع در سایت پروژه توسعه شهری «میدان نقش امام» خمین ابراز رضایت کرد و گفت: این همکاری، مصداق بارز مدیریت جهادی است و نشان از دیدگاه بلند مسوولان و معتمدین شهر در توسعه و پیشرفت زادگاه امام(ره) دارد.

فرماندار خمین نیز در این آیین گفت: تقویت زیرساخت‌های امدادرسانی و آموزش امدادی از نیازهای پایه خمین است و اجرای پروژه ساختمان اداری و مجموعه فرهنگی ورزشی جمعیت هلال احمر شهرستان در این راستا است.

سید مهدی ساداتی افزود: منطقه جنوبی استان مرکزی در مسیر ارتباطی مهم استان‌های قم، اصفهان، مرکزی و لرستان قرار دارد و آمادگی و خدمات رسانی بهینه امدادی برای این خطه ضروری است.

وی تصریح کرد: شهرستان خمین هر ساله در مناسبت‌های مختلف، پذیرای هزاران گردشگر داخلی و خارجی در حوزه میراثطبیعی، تاریخی و معنوی است و ایجاد زیرساختهای مناسب امدادی و مجتمع فرهنگی رفاهی خدمات رسان مطلوب در شهرستان اجتناب ناپذیر است.

مدیر جمعیت هلال احمر استان مرکزی نیز در این آیین گفت: برای ایجاد ساختمان اداری هلال احمر خمین هفت هزار و ۳۰۰ متر مربع زمین اختصاص یافته و قرار است این طرح در دو طبقه با زیربنای ۶۳۰ متر مربع در مدت یک سال ساخته شود.

سلیمی افزود: اعتبار مورد نیاز برای ساخت و تکمیل این ساختمان اداری هشت میلیارد ریال است و قرار است که در حاشیه آن مجتمع فرهنگی و هنری با براورداعتباری بالغ بر هفت میلیارد ریال ایجاد شود.

در آیین آغاز عملیات اجرایی ساختمان هلال احمر خمین استاندار مرکزی، فرماندار خمین، رییس جمعیت هلال احمر استان مرکزی و جمعی از مسوولان اجرایی شهرستان حضور داشتند.

در این آیین همچنین کمک به اعتبارات ساخت پایگاه امدادی در کیلومتر ۱۸ خمین به اراک در جوار روستای خشتیان در دستور کار قرار گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز