خبرگزاری کار ایران

دیدار فرماندار از ۹ روستای بخش مرکزی شهرستان خنداب

asdasd
کد خبر : ۲۳۲۴۹۶

دولت تدبیر و امید برای رفع مشکل آب در خنداب نسبت به تکیمل پروژه های آب رسانی، اهتمام ویژه‌ای دارد.

فرماندار شهرستان خنداب، عصر روز گذشته با دهیاران، اعضای شورای اسلامی و قشرهای مختلف مردم روستاهای چزان، قاسم آباد، وزوانق، نصیرآباد، مجیدآباد، میثم آباد و فاراب سیران و فوران در مسجد جامع روستای چزان دیدار و گفت و گو و از نزدیک با مشکلان این منطقه آشنا شد.

به گزارش ایلنا از خنداب، حمیدغیاثی در این دیدار، مشکل آب را در این شهرستان جدی دانست و گفت: دولت تدبیر و امید برای رفع این مشکل در خنداب نسبت به تکیمل پروژه های آب رسانی اهتمام ویژه ای دارد.

وی تاکید کرد: باید کشاورزان با تعامل بیشتر با بخش دولتی برای حرکت سریع تر به تحقق راه اندازی سامانه آب یاری نوین برنامه ریزی و تلاش کنند.

فرماندار خنداب بیان کرد: کل اعتبار این شهرستان دو میلیارد تومان است که باید بین ۸۵ روستا تقسیم شود که سهم ناچیز می شود بنابراین مردم نیز در این زمینه باید مسوولان را حمایت کنند.

غیاثی خاطر نشان کرد: امروز رویکرد دولت تدبیر و امید برای اشتغالزایی حرکت به سوی اشتغالزایی فردی و خانگی است. بنابراین مردان و زنان روستا در زمینه‌های مختلف تولیدی اهتمام داشته تا بتوانند از تسهیلات ارائه شده در این بخش استفاده کنند.

وی گفت: در زمینه امنیت بیشتر این منطقه نیز در دهه مبارک فجر امسال پاشگاه انتظامی به مرکزیت روستای ده چال راه اندازی خواهد شد.

بخشدار مرکزی شهرستان خنداب نیز در ادامه این مراسم گفت: این بخش دارای ۴۲ روستا است که ۱۱ روستا فاقد شورای اسلامی بوده و وظایف آن را شورای بخش بر عهده دارد.

داریوش مردانی افزود: حضور مسوولان در روستاها موجب افزایش اعتماد متقابل دولت و تولید کنندگان و کشاورزان می شود که این برنامه به صورت منظم در سال انجام خواهد شد.

وی بیان کرد: روستاهای این بخش دارای مشکلات زیادی رنج می برد که حضور مسوولان موجب کاهش بخش زیادی از مشکلات خواهد شد.

مشکل آب، به سازی روستایی، نبود اینترنت، نبود پست بانک، نبود فیبر نوری، نبود خانه بهداشت، نبود روشنایی برق در معابر روستایی، نبود علائم رانندگی در جاده ها، بافت فرسوده مدارس و نبود جانمایی پسماند از مشکلات این ۹ روستا بود که توسط نمایندگان کشاورزان و دهباران عنوان شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز