خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان خنداب:

دیدار چهره به چهره مردم و مسوولان از اهداف برگزاری شورای اداری خنداب در روستا‌ها است

asdasd
کد خبر : ۲۳۵۶۸۶

ارتباط چهره به چهره و دیدار مستقیم مردم با مدیران و بیان مشکلات بدذون واسطه از اهداف برگزاری شورای اداری این شهرستان در روستا‌ها است.

فرماندار شهرستان خنداب گفت: ارتباط چهره به چهره و دیدار مستقیم مردم با مدیران و بیان مشکلات بدذون واسطه از اهداف برگزاری شورای اداری این شهرستان در روستا‌ها است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از خنداب، حمید غیاثی در دیدار مردم روستاهای دارانجیر، قشلاق عبدالکریم، قشلاق عباس آباد، محمد آباد، حاجی آباد، قالیباف و سیردر در مسجد جامع روستای قزل قلعه از بخش مرکزی شهرستان خنداب افزود: مدیران با حضور در روستا‌ها به صورت مستقیم مشاهده را مشاهده و برای رفع آن برنامه ریزی و تلاش می‌کنند.

وی بیان کرد: رویکرد دولت تدبیر و امید مردم محوری به معنای واقعی و پرهیز از آمار سازی است که به همین خاطر این برنامه در قالب ده گردی انجام می‌شود.

فرماندار شهرستان خنداب با هدف افزایش امنیت و حضور بیشتر نیروهای انتظامی تا دهه مبارک فجر پاسگاه انتظامی در روستای دهچال افتتاح و فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

وی درباره بخش کشاورزی گفت: در زمینه ارائه تسهیلات برای انجام شیوه‌های نوین آبیاری، ارائه کود شیمایی و انجام مشاوره‌های رایگان در این بخش مشکلی وجود ندارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز