خبرگزاری کار ایران

کارزار مبارزه با مصرف شیشه در کمیجان برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۴۰۴۶۷

کارزار مبارزه با مصرف شیشه در قسمت های پر رفت آمد شهرستان کمیجان از ۱۹ دی به اجرا در خواهد آمد و با نصب چادر‌های مختلف اطلاع رسانی در سطح شهرستان و بخش‌های تابعه با حضور کارشناسان و پاسخگویی به مردم و مخاطبان از دیگر برنامه های این طرح است.

جلسه هم اندیشی و هفته طرح آزمایشی کارزار رسانه ای شیشه در سالن اجتماعات شماره ۲ فرمانداری کمیجان با حضور نمایندگان دستگاه‌های ذیربط و سازمان‌های مردم نهاد برگزار شد.

به گزارش ایلنا در این جلسه محمدرضا کریمی، معاون فرماندار شهرستان کمیجان، گفت: در این طرح که به مدت یک هفته در شهرستان کمیجان اجرا می شود، به همت و مدیریت اداره بهزیستی کمیجان همه دستگاهای اجرایی در زمینه سوء مصرف مواد مخدر با استفاده از امکانات خود، اطلاع رسانی می کنند.

این کارزار در قسمت های پر رفت آمد شهرستان از ۱۹ دی به اجرا در خواهدآمد و نصب چادر های مختلف اطلاع رسانی در سطح شهرستان و بخش‌های تابعه با حضور کارشناسان و پاسخگویی به مردم و مخاطبان از دیگر برنامه های این طرح است.

وی ادامه داد: باتوجه به شیوع مصرف شیشه در کشور و تغییر الگوی مصرف از مواد مخدر به سمت مواد محرک، پایین آمدن سن اعتیاد و گرایش نوجوانان و زنان به این ماده خطرناک(شیشه) لزوم پیشگیری و اجرای برنامه های پیشگیرانه در اولویت کاری قرار دارد.

کریمی همچنین در پایان جلسه افزود: در مدت این یک هفته برنامه های فرهنگی ورزشی به منظور آشنایی بیشتر مردم و بویژه بانوان و جوانان با خطرات این ماده مخدر در سطح شهرستان برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز