خبرگزاری کار ایران

جلسه هم اندیشی فعالیتهای عمرانی، اشتغال و بهداشت در روستاهای کمیجان برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۲۴۵۸۶۳

جلسه هم اندیشی فعالیتهای عمرانی، اشتغال و بهداشت در روستاها به ریاست محمدرضا کریمی معاون فرماندار کمیجان و با حضور بیرامی بخشدار مرکزی، خسروی رییس کمیته امداد و دهیاران و شوراهای بخش های مرکزی و میلاجرد برگزارگردید.

ظهر امروز جلسه هم اندیشی فعالیتهای عمرانی، اشتغال و بهداشت در روستاها به ریاست محمدرضا کریمی معاون فرماندار کمیجان و با حضور بیرامی بخشدارمرکزی، خسروی رییس کمیته امداد و دهیاران و شوراهای بخش های مرکزی و میلاجرد برگزارگردید.

به گزارش ایلنا معاون فرماندار کمیجان گفت: در نظام اسلامی میان پایتخت و شهرهای دیگر تفاوتی وجود ندارد و همچنین بین شهر و روستا هم فرقی نیست چرا که دولت تدبیر و امید، فراهم نمودن امکانات رفاهی در اقصی نقاط کشور بخصوص در مناطق کم برخوردار را از وظایف و اولویت های کار خود می داند. کریمی ادامه داد: رفع محرومیت آرمان انقلاب بود، آرمانی که همیشه به عنوان یک نقطه کانونی باید پیش روی ما باشد تا راهمان را گم نکنیم.

در ادامه این جلسه رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان کمیجان از طرح جدید مشارکتی این نهاد در راستای رفع محرومیت و تلاش برای دستگیری مادی و معنوی از نیازمندان خبر داد. در پایان این هم اندیشی معاونت فرمانداری از بانک های عامل خواست وفق مقررات قانونی، همکاری لازم را با جامعه هدف کمیته امداد امام(ره) شهرستان معمول نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز