خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

دو میلیون و 114 هزار هکتار اراضی ملی در استان مرکزی وجود دارد

asdasd
کد خبر : ۳۶۴۰۸۱

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مرکزی با بیان اینکه دو میلیون و 114 هزار هکتار اراضی ملی و موات در این استان وجود دارد، گفت: تاکنون برای یک میلیون و 955 هزار هکتار شامل 94 درصد این اراضی سند مالکیت صادر شده است.

یوسف یوسفی، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مرکزی در گفت و گو با ایلنا، اظهار کرد: شهرستان ساوه با صدور سند برای 15 هزار و 979 هکتار، زرندیه 9 هزار و 910 هکتار، خمین یک هزار و 732 و آشتیان با یک هزار و 462 هکتار به ترتیب بیشترین میزان اخذ سند را در سال گذشته به خود اختصاص داده است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مرکزی ادامه داد: درصورت تامین اعتبار و همکاری ادارات ثبت اسناد و املاک استان تا پایان سال جاری برای 70 هزار هکتار از اراضی ملی دیگر نیز  سند صادر شود.

وی با بیان اینکه دو میلیون و 114 هزار هکتار اراضی ملی و موات در این استان وجود دارد، افزود: تاکنون برای یک میلیون و 955 هزار هکتار شامل 94 درصد این اراضی سند مالکیت گرفته شده است.

یوسفی، هدف از تفکیک اراضی و سند دار کردن اراضی استان را مدیریت و تثبیت حاکمیت دولت بر اراضی، استفاده بهینه از منابع آب، خاک و مشخص شدن مرز بین مستثنیات مردم و اراضی ملی و منابع طبیعی عنوان کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز