خبرگزاری کار ایران

به میزبانی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد؛

مقام سومی تیم دانشگاه آزاد اراک در مسابقات بین المللی روبوکاپ آزاد ایران

asdasd
کد خبر : ۳۶۵۲۱۶

تیم رباتیک دانشگاه آزاد اسلامی عنوان سومی مسابقات بین المللی روبوکاپ آزاد ایران را از آن خود کرد.

به گزارش ایلنا، فرهود رضازاده سرپرست تیم رباتیک دانشگاه آزاد گفت: این لیگ نیازمند دو ربات بوده که یکی از آنها وظیفه پیدا کردن مین ها و عبور از کنار موانع و ارسال مختصات مین ها و موانع را به ربات دیگر دارد و ربات دوم وظیفه برداشتن مین و خارج کردن آن ها از زمین را با توجه به مختصات ارسال شده توسط ربات جستجوگر دارد.

در پایان فرهود رضازاده سرپرست تیم از زحمات دکتر علیرضا نظام آبادی به عنوان استاد راهنمای تیم و آقای مهندس عزیزسلطانی تشکر کرد.

آقایان فرهود رضازاده، پویا فرمهینی فراهانی، رضا بهرامی و امین اسکندری اعضای تیم رباتیک دانشگاه آزاداسلامی اراک دراین دوره از مسابقات را تشکیل می دادند.

یازدهمین دوره مسابقات بین المللی روبوکاپ آزاد ایران با حضور بیش از 300 تیم دانش آموزی و دانشجویی و حضور تیم‌هایی از کشورهای آمریکا، آلمان ، هلند، انگلیس، چین ، کره‌جنوبی ، افغانستان، کانادا و.... در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار شد و تیم رباتیک دانشگاه آزاد اسلامی اراک توانست در لیگ مین یاب هوشمند سایز کوچک مقام سوم این دوره از مسابقات را کسب کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز