خبرگزاری کار ایران

در ارتفاعات شهرستان ورده رخ داد؛

نجات یک کوهنورد توسط امدادگران هلال احمر ساوه و زرندیه

asdasd
کد خبر : ۳۶۸۴۱۱

یک کوهنورد ساوجی توسط امدادگران هلال احمر ساوه در ارتفاعات ورده شهرستان زرندیه نجات یافت.

به گزارش ایلنا محمد رضایی افزود: در پی اعلام سقوط یک کوهنورد 37 ساله ساوجی در ارتفاعات ورده شهرستان زرندیه به سرعت تیم امداد و نجات کوهستان این شهرستان به منطقه اعزام شد و پس از ساعت ها کار امدادی، مصدوم که در منطقه ناهموار و سخت گذر در ارتفاع آسیب جدی دیده بود، رهاسازی شد.

وی ادامه داد: با توجه به وخامت حال عمومی مصدوم و نبود راه های دسترسی، با هماهنگی و اعزام تیم های تخصصی از مرکز استان، درخواست بالگرد نیز انجام شد.

رضایی گفت: با تلاش عوامل امداد و نجات شهرستان ساوه، مصدوم از ارتفاعات پایین آورده و برای ادامه مراحل درمانی به بیمارستان شهید مدرس ساوه منتقل شد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ساوه بیان کرد: این کوهنورد از ناحیه دست و پا به شدت مجروح شده بود و تلاش برای ادامه درمان توسط عوامل بیمارستان مدرس ساوه در حال پیگیری است.

وی ادامه داد: سقوط این کوهنورد از ارتفاعات به علت نداشتن تعادل اتفاق افتاد و حادثه در محلی غیرقابل دسترسی برای کار امداد و نجات رخ داد.

گفتنی است در این عملیات 3 تیم امداد و نجات هلال احمر ساوه و زرندیه متشکل از 20 نفر پرسنل و نجاتگر با تجهیزات کامل کوهستان به مدت 7 ساعت عملیات امداد رسانی را برعهده داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز