خبرگزاری کار ایران

به همت آموزش و پرورش استان مرکزی؛

آیین تجلیل از معلمان شایسته و برتر استان مرکزی برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۳۶۹۷۸۰

به همت آموزش و پرورش استان مرکزی آیین تجلیل از معلمان شایسته و برتر این استان با حضور مسئولان استانی و کشوری برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، بهرام حسین آبادی، دبیرستاد گرامیداشت مقام معلم استان مرکزی در این آیین، گفت: به همت تلاش دبیران ستاد مقام بزرگداشت معلم امسال برنامه تجلیل از معلمان فرهیخته با رویکرد جدیدی انجام شد.

وی ادامه داد: در گذشته ملاک انتخاب معلمان نمونه مدارج علمی و شیوه‌های کمی بود، ولی امسال‌با رویکرد کیفی اقدام به این کار شد و علاوه بر ملاک های گذشته همکارانی انتخاب شدند که مقبولیت بیشتری در بین دانش؛ آموزان و والدین آنها داشتند و کسانی که در عرصه های معنوی الگوی های اخلاقی برتری داشتند، انتخاب شدند.

حسین آبادی ادامه داد: در این راستا گزینش معلمان شایسته و برتر با شور و شوق بسیاری را از سوی اداره کنندگان کمیته پشتیبانی، کمیته فرهنگی، کمیته ورزشی، کمیته مشارکتی با همکاری انجمن های اولیاء و مربیان انجام شد و از بین 14 هزار معلم فعال در مدارس استان تعداد 1400 نفر در سطح استان از مدرسه به منطقه و در نهایت 156 نفر به اداره کل آموزش و پرورش استان معرفی شدند.

معاون پژوهش و برنامه‌ریزی و منابع انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی در پایان یادآور شد: علاوه بر تجلیل از معلمان شایسته و نمونه دیدار با مقام معظم رهبری از دیگر برنامه هایی است که برای این بزرگواران در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز