خبرگزاری کار ایران

فولادوند:

تلاش خیران برای مدرسه‌سازی نمادی از دغدغه آنها نسبت به آینده جامعه است

asdasd
کد خبر : ۳۷۴۶۱۷

مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی، بیان کرد: به طور قطع همکاری خیران در امر مقدس مدرسه سازی نمادی از تعهد، همدلی و دغدغه آن ها برای پیشرفت کشورشان است.

به گزارش ایلنا، شهریار فولاوند در هجدهمین جشنواره خیران مدرسه‌ساز این استان که امروز در کانون امام علی(ع) اراک برگزار شد ضمن تشکر از خیرانی که از اقصی نقاط کشور در این مراسم حضور داشتند، گفت: آموزش و پرورش جایگاه اصلی برای ارتقاء جامعه است که باید بر روی آن سرمایه گذاری کرد.

وی اظهار کرد: اهمیت این دستگاه به این دلیلی است که تمامی خردسالان، نوجوانان و کودکان از همان اوان کودکی به صورت نظام مند در اختیار این نهاد هستند و هیچ مجموعه دیگری پیدا نمی شود که این تعداد از فرزندان این مرزو بوم را تحت پوشش داشته باشد.

فولادوند گفت: با توجه به اینکه فرزندان ما این سنین بیشترین خاصیت الگوپذیری را دارند و حتی آخرین سال‌های دبیرستان و با ورود به دانشگاه این خصلت منقلب‌شده و الگوپذیری را از دست می‌دهند، این سنین مدرسه بیشترین تاثیر را از آموزه‌های آموزشی و اخلاقی دارند، بنابراین آموزش و پرورش جایی است که می‌توان بهترین کارها را برای تربیت نسل آینده انجام داد.

وی با اشاره به اینکه تربیت نسل فرهیخته نیازمند امکانات و شرایط ویژه‌ای است که علاوه بر حمایت دولت، حمایت‌های خیران را می‌طلبد، یادآور شد: قطعا این نگرش فکری در جامعه ما به خوبی اتفاق افتاده چراکه پس از انقلاب اسلامی ایران خیران با حضور بی‌شائبه خود در عرصه مدرسه‌سازی این عقیده را به اثبات رسانده اند و به طور قطع همکاری آنها در این امر مقدس نمادی از تعهد، همدلی و دغدغه آنها برای پیشرفت کشورشان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز