خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل آب و فاضلاب استان مرکزی:

نباید مدیریت مصرف آب را فراموش کنیم

asdasd
کد خبر : ۳۷۸۴۹۶

مدیرعامل آب و فاضلاب استان مرکزی گفت: با توجه به میزان بارش در سال آبی گذشته نباید برنامه های مدیریت مصرف را فراموش کنیم .

به گزارش خبرنگار ایلنا، عبد الرضا خلیلی در اولین نشست خبری سال 95 با اعلام این مطلب افزود : با توجه به میزان بارش در سال آبی گذشته که میزان نرمالی داشته است نباید برنامه های مدیریت مصرف را که در پیش داشتیم را فراموش کنیم .

خلیلی گفت : در شمال استان از جمله شهر ساوه بارندگی زیرحد نرمال بوده است و باتوجه به اینکه امکان دارد در سال های آتی میزان بارندگی زیر حد نرمال باشد باید به منابع آبی موجود با برنامه های بلند مدت نگاه کنیم .

رئیس هیات مدیره آب و فاضلاب استان مرکزی در ادامه افزود : طبق آمار موجود در استان مرکزی 92 درصد از منابع آبی صرف کشاورزی و 5 درصد صرف شرب و بهداشت و تنها 3 درصد صرف صنعت می‌شود.

مدیرعامل آب و فاضلاب استان مرکزی گفت : برای هر یک از شهرهای استان جهت مقابله با کم آبی برنامه هایی طرح ریزی شده است که تعدادی از این طرح ها به اتمام رسیده و تعدادی دیگر در حال انجام  است .

خلیلی افزود : 15 درصد از شبکه آب رسانی شهرهای استان مرکزی باید بازسازی شوند .

در ادامه خلیلی مدیرعامل آب و فاضلاب استان مزکزی از کسب رتبه برتر توسط روابط عمومی این شرکت در بین روابط عمومی های آب و فاضلاب کشور خبر داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز