خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

کمک 41 میلیارد تومانی خیران مدرسه‌ساز استان مرکزی در سال جاری

asdasd
کد خبر : ۳۷۸۹۹۱

مدیرکل اداره نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان مرکزی، گفت: از آغازامسال تاکنون تعداد تعهدات ثبت‌شده‌توسط خیران مدرسه‌ساز استان شامل 222 مورد بوده و ارزش مادی این تعهدات حدود 40 میلیارد و 952 میلیون تومان است.

محمدصادق قائمی، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان مرکزی در گفت و گو با ایلنا، اظهار کرد: اهتمام خیران مدرسه ساز برای شرکت در این امر مقدس بیانگر این است که تعلیم و تربیت در نزد این بزرگواران از اهمیت خاصی برخورداراست.

 وی تصریح کرد: کمک خیریان در امر مدرسه سازی صرفا فقط از لحاظ مادی ارزشمند نیست؛ بلکه این اقدام الگویی قابل تقدیر برای دانش آموزانی است که در آن مدرسه به کسب علم و مهارت های زندگی می پردازند.

قائمی با اشاره به اینکه در حال حاضر یک هزار و 700 خیر مدرسه ساز در قالب های حقیقی و حقوقی در این فعالیت دارند، بیان کرد: از سال 72 فعالیت خیران مدرسه ساز در این استان آغاز شده و در این مدت بیش از 2 هزار 720 کلاس درس به کمک آن ها در سطح استان ساخته شده که حدود 30 درصد از کلاس‌هایی است که امروز در دست آموزش و پرورش است.

قائمی با اشاره به اینکه از آغاز امسال و تاکنون تعداد تعهدات ثبت شده توسط خیران مدرسه ساز استان شامل 222 مورد است، ابراز کرد: ارزش مادی این تعدات حدود 40 میلیارد و 952 میلیون تومان است که در قالب اهداء زمین، وجوه نقد، مشارکت و احداث و تکمیل 44 پروژه، آسفالت فضاهای آموشی، خرید تجهیزات برای هوشمند سازی مدارس و  پرداخت یک میلیاردو 127 میلیون تومان برای تاسیس مدارس و پرداخت 8 فقره قطعات طلا است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز