خبرگزاری کار ایران

با حضور معاون استاندار مرکزی؛

آئین معارفه فرماندار شهرستان فراهان برگزار شد

با حضور معاون سیاسی استاندار مرکزی آئین معارفه فرماندار شهرستان فراهان برگزار شد.

 به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی استانداری مرکزی، حسن بیگی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری در آئین معارفه فرماندار شهرستان فراهان گفت: برگزاری انتخابات سالم، با نشاط و قانون‌مدار تکلیف مهم مجریان انتخاباتی است.
 
وی افزود: مقام معظم رهبری در دیدار اخیر با وزیر کشورتوصیه‌های جدی و مهمی را در خصوص انتخابات داشتند و تاکید ویژه معظم له بر سلامت در انتخابات، تامین امنیت کامل، تلاش برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای و رعایت مر قانون بوده است.
 
وی توضیح داد: انتخابات فصل مهمی در مشارکت مردمی در فرایند تصمیم سازی و مسائل کلان کشور است و تمامی امکانات استان باید در انتخابات پیش رو در خدمت این حوزه باشد.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی در بخش دیگری از سخنانش ادامه داد: دولت یازدهم اولویت‌های مهمی را در حوزه اقتصادی و اشتغالزایی دنبال کرده است و شهرستان فراهان با توجه به ظرفیت‌های متعدد کشاورزی نیازمند برنامه‌های کارآمد در این حوزه است.
 
حسن بیگی بیان کرد: تغییر در مدیریت ارشد شهرستان فراهان با هدف ایجاد محرک‌های خاص به منظور تسریع در برنامه‌های توسعه محور اقتصادی و به ویژه حوزه کشاورزی بوده است.
 
گفتنی است در این آئین سید احمد سجادی به عنوان فرماندار جدید شهرستان فراهان معرفی و از سعید فائض پور فرماندار سابق تقدیر شد.

کد خبر : ۴۴۵۱۵۷