خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان خبرداد:

کسب رتبه برتر استان مرکزی در کاهش پیک مصرف برق

asdasd
کد خبر : ۶۳۴۵۳۷

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان مرکزی گفت : 700 هزار مشترک استان مرکزی با مدیریت مصرف انرژی برق توانستند رتبه برتر در کاهش پیک را در دو سال اخیر کسب کنند.

به گزارش ایلنا از اراک، اله داد افزود: با توجه به کاهش نزولات آسمانی در زمستان گذشته بیش از 6 هزار مگاوات کسر تولید به علت کاهش آب پشت سدها در استان داریم که نیاز است با مدیریت صحیح بتوانیم تابستان را بدون خاموشی سپری کنیم.

وی گفت: با توجه به برگزاری مسابقات جام جهانی یکی از وظایف این شرکت ، مدیریت و آماده باش گروه‌های کشیک به منظور جلوگیری از قطع برق در زمان برگزاری مسابقات بویژه مسابقات تیم ملی است.

اله داد افزود: شماره های 121 و 1421 در طول شبانه روز اماده ارائه خدمات به هم استانی ها در جهت رفع مشکلات هستند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گفت: با توجه به قرارداد منعقد شده با یک شرکت بیمه ای، مشترکین خانگی که سال گذشته براثر مشکلات برقی وسایل برقی منازلشان دچار سوختگی شده است می توانند با مراجعه به سایت این شرکت و ثبت کردن اطلاعات وسایل خودشان از بیمه بهره مند شوند و مبلغی از خسارت خود را دریافت کنند.

اله داد افزود : با توجه به آغاز فصل تابستان مشترکین باید در ساعات اوج مصرف از وسایل برقی پرمصرف استفاده نکنند تا تابستان بدون خاموشی را داشته باشیم.

وی تاکید کرد : 40 درصد مصرف کنندگان برق استان مشترکین صنعتی هستند که بدلیل استفاده از وسایل سرمایشی در فصل تابستان حجم زیادی انرژی برق را مصرف می کنندکه با مدیریت مصرف برق در سه ماه تابستان و در ساعات اوج مصرف می توانند از پرداخت قبض برق معاف شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز