خبرگزاری کار ایران

مداحان از طرح مطالب اختلاف آمیز پرهیز کنند

asdasd
کد خبر : ۲۱۷۹۸۱

متون معتبری توسط عالمان شیعه نوشته شده است که لازم است مداحان و ذاکرین اهل بیت علیهم السلام بیش از هر منبعی به این آثار مراجعه کنند.

مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: مداحان باید بکوشد از طرح مطالبی که به نوعی باعثبه وجود آمدن اختلاف در میان مسلمانان می‌شود و بهانه دست دشمنان می دهد، پرهیز کنند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین؛ همایش مادحین و ستایشگران حسینی سه شنبه شب در محل سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی استان با حضور مدیرکل و معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی، نماینده نیروی انتظامی، مداحان و ذاکرین اهل بیت عصمت و طهارت برگزار شد.

حجت‌الاسلام علی نعمت الهی در این همایش با اشاره به اهمیت ضروری رجوع مداحان و ذاکرین اهل بیت به متون معتبر شیعه و مقاتل صحیح اظهار داشت: در این رابطه متون معتبری توسط عالمان شیعه نوشته شده است که لازم است مداحان و ذاکرین اهل بیت علیهم السلام بیش از هر منبعی به این آثار مراجعه کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین بیان کرد: یکی دیگر از مواردی که باید مداحان توجه ویژه ای به آن داشته باشند این است که در انتخاب نوع اشعار دقت های لازم را به جا بیاورند و از گنجینه اشعار ناب استفاده کنند و هر شعری را مورد استفاده قرار ندهند.

این مسئول با اشاره به شرایط حاکم بر منطقه و فرصت طلبی دشمنان اسلام و مسلمین در اختلاف افکنی میان مسلمانان و ضربه زدن به آنها گفت: مداحان باید بکوشد از طرح مطالبی که به نوعی باعثبه وجود آمدن اختلاف در میان مسلمانان می‌شود و بهانه دست دشمنان می دهد، پرهیز کنند.

نعمت الهی بیان کرد: مداحان تریبون به دست می‌توانند در مسائلی که صدها درجه مهمتر و اساسی‌تر از نیازهای روزمره برای جامعه است، فرهنگ سازی کنند و نقش مهمی را در اشاعه و بسط فرهنگ شیعه ایفا کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز