خبرگزاری کار ایران

از استودیویی در کربلا انجام می‌شود؛

پخش زنده تلویزیونی عزاداری بین الحرمین

asdasd
کد خبر : ۲۱۸۰۵۹

پخش تصاویر زنده از مراسم عزاداری در بین الحرمین، مخاطبان شبکه را به زیارت کربلای معلی مشرف می‌کند.

شبکه الکوثر در ایام محرم الحرام هر شب ویژه برنامه‌ای را از کربلای معلی به صورت ارتباط مستقیم و زنده پخش می‌کند.

به گزارش ایلنا؛ این برنامه به مناسبت ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) و یاران باوفایش با عنوان «ثارالله» از استودیویی مشرف به بین الحرمین و به صورت زنده پخش می‌شود.

برنامه ثارالله با حضور یک مجری و کارشناس و پخش آیتم‌هایی مانند مداحی، مصاحبه با زوار امام حسین(ع) و پخش تصاویر زنده از مراسم عزاداری در بین الحرمین، مخاطبان شبکه الکوثر را به زیارت کربلای معلی مشرف می‌کند.

براساس این گزارش، پخش زنده از حرم‌های مطهر ائمه اطهار(ع) بسیار مورد توجه مخاطبان عرب زبان بوده و در این خصوص درخواست‌های زیادی از مخاطبان شبکه الکوثر در اقصی نقاط جهان به شبکه ارسال می‌شود که در این راستا الکوثر سعی دارد نسبت به پخش زنده از این حرم های مطهر و معنوی اقدام کند که نمونه بارز آن، پخش زنده از حرم مطهر رضوی(ع)، حرم مطهر حضرت معصومه(س) و… است.

برنامه ثارالله در ۱۴ قسمت ۵۰ دقیقه ای در گروه معارف تهیه شده وهر شب ساعت ۲۲ از آنتن شبکه الکوثر پخش می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز