خبرگزاری کار ایران

کالاهای موردنیاز هیات‌های مذهبی تامین شد

asdasd
کد خبر : ۲۱۹۳۷۷

کارگروه تنظیم بازار همانند سنوات گذشته نسبت به تخصیص برنج، شکر، گوشت مرغ و گوشت قرمز جهت تامین بخشی از نیاز مساجد، حسینیه‌ها، تکایا و هیات‌های عزاداری با قیمت‌های مناسب اقدام کرده است.

سرپرست دفتر برنامه‌ریزی تامین، توزیع و تنظیم بازار وزارت صنعت، معدن و تجارت از توزیع اقلام اساسی شامل برنج، شکر، گوشت قرمز و مرغ در راستای تامین کالاهای مورد نیاز هیات‌های مذهبی در ماه محرم خبر داد.

به گزارش ایلنا، اصغر فغفوری اظهار کرد: همزمان با ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و افزایش تقاضای اقلام اساسی از جمله برنج، گوشت قرمز و گوشت مرغ جهت استفاده در هیات‌های عزاداری و تکریم عزاداران حسینی، کارگروه تنظیم بازار همانند سنوات گذشته نسبت به تخصیص برنج، شکر، گوشت مرغ و گوشت قرمز جهت تامین بخشی از نیاز مساجد، حسینیه‌ها، تکایا و هیات‌های عزاداری با قیمت‌های مناسب اقدام کرده است.

سرپرست دفتر برنامه‌ریزی تامین، توزیع و تنظیم بازار وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: براین اساس سهمیه‌های استانی از طریق شرکت‌های بازرگانی دولتی و پشتیبانی امور دام کشور در اختیار سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت استان‌ها قرار گرفته تا نسبت به توزیع در قالب درخواست متقاضیان اقدام شود.

طبق اعلام شاتا، با توجه به موجودی مکفی اقلام اساسی برای توزیع در محرم، امکان تامین و تخصیص این کالاهای به میزان مورد درخواست هیات‌های مذهبی فراهم است و هیچ گونه کمبودی در بازار نخواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز