خبرگزاری کار ایران

تمهیدات پلیس پیشگیری برای مراسم اربعین حسینی در سراسر کشور

asdasd
کد خبر : ۲۳۲۳۸۶

با تشکیل قرارگاه اربعین در پلیس پیشگیری، برنامه‌های ویژه ای برای تامین امنیت و ارائه خدمات انتظامی به زوار عزیز از سوی این پلیس اتخاذ شد.

جانشین پلیس پیشگیری نیروی انتظامی از آمادگی این نیرو برای مراسم اربعین حسینی در سراسر کشور به ویژه شهرهای قم، تهران و خراسان رضوی خبرداد.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس سردار معصوم بیگی با اشاره به فرا رسیدن اربعین حسینی و ازدحام زائران در مرزهای جنوبی کشور، اظهارداشت: با تشکیل قرارگاه اربعین در پلیس پیشگیری، برنامه‌های ویژه ای برای تامین امنیت و ارائه خدمات انتظامی به زوار عزیز از سوی این پلیس اتخاذ شد.

وی افزود: به منظور مدیریت رفتار مجرمان که تابعی از عوامل وضعی است، تقویت انتظامی استان های درگیر با این موضوع و در مسیر زائران با اولویت استان های خوزستان، ایلام، کرمانشاه، همدان و لرستان در دستور کار قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی با اعلام اینکه هنگام بازگشت زوار، پلیس پیشگیری در آمادگی کامل قرار دارد، گفت: هماهنگی های لازم برای اسکان زائران در استان های یاد شده با استفاده از ظرفیت های استانی و محلی باید مدنظر باشد که با توجه به فصل سرما مشکلی ایجاد نشود.

جانشین پلیس پیشگیری ناجا در خاتمه گفت: با توجه به برگزاری مراسم های ویژه اربعین حسینی در استان های قم، مشهد و تهران و نیز برنامه " بازماندگان از حرم " که قرار است از چند نقطه تهران به سمت حرم " حضرت عبدالعظیم حسنی " حرکت کنند، تمهیداتی اتخاذ شده و در این روز کلیه کلانتری ها و پاسگاه های سراسر کشور در آمادگی کامل قرار دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز