خبرگزاری کار ایران

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا خبر داد:

استقرار یگان ویژه در پایانه‌های مرزی

asdasd
کد خبر : ۲۳۲۸۴۸

برای زمان بازگشت زوار به کشور نیز تمهیدات و پیش‌بینی‌های لازم اندیشیده شده است / زائران نیازمند خدمات بیشتر دستگاه‌ها و سازمان‌های ذیربط و تقویت ایستگاه های موقت اسکان هستند.

فرمانده یگان های ویژه نیروی انتظامی با اشاره به سیل بازگشت زائران اربعین حسینی، گفت: یگان های ویژه این نیرو به منظور تامین نظم و امنیت در پایانه‌های مرزی مستقر شده‌اند.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، سردار حسن کرمی با اشاره به حضور یگان ویژه در مبادی ورودی مرزهای غربی کشورمان افزود: با توجه به استقبال بی سابقه هموطنانمان برای سفر به کشور عراق و زیارت بارگاه امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل العباس تصمیم بر آن شد تا ماموران یگان‌های ویژه در پایانه‌های مرزی شلمچه، چزابه و مهران مستقر شده و در تامین امنیت و خدمت رسانی بهتر به زائران مشارکت داشته باشند.

وی با بیان اینکه یگان‌های ویژه نیز در قالب فعالیت‌های قرارگاه ظفر فعالیت می‌کند، افزود: برای زمان بازگشت زوار به کشور نیز تمهیدات و پیش‌بینی‌های لازم اندیشیده شده است.

فرمانده یگان ویژه نیروی انتظامی با اشاره به سیل عظیم بازگشت زائران اربعین حسینی، خاطرنشان کرد: زائران نیازمند خدمات بیشتر دستگاه ها و سازمان های ذیربط و تقویت ایستگاه های موقت اسکان هستند.

سردار کرمی ارائه توزیع غذا میان زوار، اطلاع رسانی و… را از دیگر خدمات یگان ویژه برشمرد و افزود: این وظایف علاوه بر وظیفه اصلی که حفظ و تامین امنیت این مناطق و زائران است، انجام می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز