خبرگزاری کار ایران

تمهیدات ویژه راهور ناجا برای بازگشت مسافران

asdasd
کد خبر : ۲۳۳۲۵۱

ورود زائران کربلا از سه محور شلمچه، چزابه و مهران امروز نسبت به روز گذشته با حجم بیشتری در حال انجام است

رییس پلیس راهور ناجا با اشاره به ورود زائران حسینی از عراق به کشور گفت: پیش بینی می‌کنیم بازگشت زائران کربلای معلی تا پایان ماه صفر از مرزهای غربی ادامه داشته باشد.

به گزارش ایلنا به نقل از راهور؛ سردار دکتر اسکندر مومنی با اشاره به اینکه ورود زائران کربلا از سه محور شلمچه، چزابه و مهران امروز نسبت به روز گذشته با حجم بیشتری در حال انجام است افزود: پیش بینی می‌کنیم هرچه جلو‌تر می‌رویم با حجم بیشتری از ورود زائران در مرزهای غربی مواجه شویم.

وی با اشاره به اینکه زائران طی ۲ تا ۳ هفته به عراق سفر کرده‌اند و طی چند روز قرار است به کشور باز گردند، افزود: بر این اساس پلیس راهور ناجا تمهیدات ویژه‌ای را برای بازگشت مسافران در نظر گرفته است.

رییس پلیس راهور ناجا به وضعیت ورود زائران از مرزهای غربی اشاره کرد و گفت: در مرز شلمچه و چزابه تردد روان‌تر است که علت آن دسترسی مناسب و فراهم بودن وسایل حمل و نقل عمومی است. در عین حال در مهران با مشکل بیشتری مواجه هستیم و دلیل آن هم عمدتا کمبود وسایل نقلیه عمومی از قبیل اتوبوس و مینی بوس برای جابجایی زائران است که مسوولان مربوطه هم اکنون در حال رفع مشکل هستند.

قرارگاه اربعین
وی با بیان اینکه عزیمت زائران در اربعین امسال به کربلای معلی بی‌سابقه بوده است خاطرنشان کرد: پلیس راهور ناجا نیز برای نخستین بار در مرز مهران قرارگاه اربعین پلیس راهور را راه اندازی کرد.

رییس پلیس راهور ناجا افزود: پیش بینی می‌شود روزهای یکنشبه و دوشنبه شاهد بیشترین حجم بازگشت زائران باشیم. ضمن اینکه براساس پیش بینی‌ها بازگشت زائران تا پایان ماه صفر ادامه داشته باشد و به همین منظور قرارگاه ترافیکی اربعین تا بازگشت تمامی مسافران به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

وی به وضعیت جوی مرزهای غربی اشاره کرد و گفت: بر اساس پیش بینی سازمان هوا‌شناسی کشور بارش برف و باران در مرزهای غربی بویژه ایلام تا روز سه شنبه ادامه دارد و به همین دلیل هماهنگی‌های لازم با تمامی سازمان‌های امدادی و خدماتی به منظور تسهیل بازگشت زائران انجام شده است.

رییس پلیس راهور ناجا با بیان اینکه حجم ورودی زائران از همه مرز‌ها بویژه مهران زیاد است افزود: به دلیل دوری شهر مهران از مرکز استان کمبود وسایل نقلیه عمومی، جابجایی زائران را با مشکل رو به رو کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز