خبرگزاری کار ایران

به همت مدیرکل راه و شهرسازی گیلان انجام شد؛

اعزام کاروان بسیجیان و کارکنان راه و شهرسازی گیلان به پیاده‌روی اربعین حسینی

asdasd
کد خبر : ۴۲۸۳۴۳

به همت مدیرکل راه و شهرسازی گیلان کاروانی متشکل از 52 نفر از بسیجیان و کارکنان این اداره جهت شرکت در پیاده روی اربعین حسینی به کربلای معلی اعزام شدند.

به گزارش ایلنا از رشت، با نزدیک شدن سالروز اربعین حسینی، موج مشتاقان زیارت حضرت سید الشهدا (ع) به سمت کربلا در حال حرکت هستند که در این میان جمعی از دلدادگان و عاشقان اهل بیت (ع) در راه و شهرسازی گیلان مورد بدرقه شعبانپور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، سرهنگ رنجبر از بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان، مدیرکل و جمعی از مسئولان راه و شهرسازی گیلان قرار گرفتند و سفر معنوی خود را آغاز کردند.

در مراسم بدرقه این کاروان، علی خاوری مدیرکل راه و شهرسازی با تسلیت ایام سوگواری شهدای دشت کربلا و با بیان اینکه اربعین حسینی یکی  دیگر از صحنه‌های ولایت‌مداری است که مردم مسلمان جهان و همچنین همکاران عزیز راه و شهرسازی گیلان با حضور در این مراسم عشق و ارادت خود را به خاندان عصمت و طهارت(ع)نشان‌ می‌دهند، افزود: امسال 52 نفر از همکاران ولایتمدار راه و شهرسازی گیلان جهت شرکت در پیاده روی جهانی اربعین حسینی اعزام شدند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان گیلان  اربعین حسینی را نمایشگاهی از عشق و ارادت به سیدالشهدا(ع) دانست و تصریح کرد: در روایتی زیارت امام حسین (ع) به منزله یک عمره مقبوله عنوان شده است که ثواب بسیاری دارد.

رئیس شورای حمل و نقل استان گیلان بیان داشت: راهپیمایی عظیم اربعین حسینی، نمایشی از وحدت و همکلامی مسلمانان جهان در بزرگترین آوردگاه مناسک اسلامی است که قطعا باعث ناامیدی دشمنان و بدخواهان اسلام ناب محمدی(ص) می شود.

وی با اشاره به اینکه ائمه معصومین (ع) بارها در روایات خود پیاده روی به سمت حرم امام حسین (ع) را توصیه کرده اند که برای هر قدمش اجر و مغفرت بسیاری است گفت: الحمدالله در چندسال اخیر حرکت بسیار خوبی صورت گرفته که مردم مسلمان خصوصا مردم ایران از اقصی نقاط کشور در این کنگره عظیم شرکت می کنند.

خاوری خاطر نشان کرد: این حرکت عظیم مردمی باعث رعب و وحشت در دل دشمنان اهل بیت (ع)، مخصوصاً کسانیکه داعیه اسلام را دارند و علیه آن حرکت می کنند همچون سعودیها ، داعشی ها وتکفیری ها می شود و مشت محکمی است بر دهان یاوه گوی آنان و این حرکت عظیم اربعین در واقع بیعت با آرمان‌های حسین بن علی(ع) و مکتب عاشوراست که بیش از پیش سبب مایوس شدن دشمنان دین خدا می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز