خبرگزاری کار ایران

مدیر آموزش و پرورش هندیجان گفت:

جشن‌های دهه فجر در مدارس هندیجان با شکوه برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۴۴۹۱۱

معاونین و مربیان پرورشی وظیفه دارند که مدارس و دانش آموزان را جهت برگزاری هر چه باشکوهتر جشن‌های ۳۶سالگی پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی آماده سازی و راهنمایی کنند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان هندیجان، صبح امروز گفت: با توجه به فرا رسیدن ایام دهه مبارک فجر و برگزاری جشن‌های پیروزی شکوه‌مند انقلاب اسلامی، معاونین و مربیان پرورشی وظیفه دارند که مدارس و دانش آموزان را جهت برگزاری هر چه باشکوهتر جشن‌های پیروزی شکوه‌مند انقلاب اسلامی در ۳۶ سالگی آن، آماده سازی و راهنمایی کنند تا نام امام راحل(ره) در مدارس و یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی زنده نگه داشته شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از هندیجان، خسرو حیاتی عنوان کرد: برنامه‌های مختلفی را برای این ایام فرخنده در نظر داریم که همه آن‌ها برنامه ریزی شده‌اند و به مدارس ابلاغ خواهیم کرد.

وی بیان کرد: از جمله این برنامه‌ها، برگزاری جشن‌های معنوی همراه با نشاط و شادابی در مدارس، برگزاری یادواره شهدای فرهنگیان، افتتاح چندین پروژه عمرانی شامل مجتمع ورزشی، پژوهش سرای دانش آموزی، مدرسه تخصصی قرآن، دبیرستان شهید رجایی و کتابخانه مرکزی خواهد بود.

مدیر آموزش و پرورش هندیجان تصریح کرد: اوج برنامه ما هنگام حضور گسترده دانش آموزان و معلمان همراه ملت ولایت مدار ایران اسلامی و مردم خون گرم هندیجان در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن خواهد بود.

حیاتی تأکید کرد: از دیگر برنامه‌های آموزش و پرورش، همکاری با ناحیه مقاومت بسیج سپاه هندیجان در اعزام ۶۰۰ نفر از دانش آموزان به اردوی راهیان نور به یادمان‌های شهدا است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز