خبرگزاری کار ایران

همزمان با آغاز دهه فجر؛

موتورسواران تبریزی از فرودگاه تا گلزار شهدا رژه رفتند

کد خبر : ۲۴۷۸۶۱

در این رژه که ورزشکاران استان نیز مشارکت داشتند موتورسواران هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری نیز حضورداشته و موتورسواران با در دست داشتن پرچم‌های ایران، یا فاطمه و یا حسین از فرودگاه شهید مدنی تبریز وارد شهر شده و مسیر نصف راه تا آبرسان را طی کرده و راهی گلزار شهدا شدند.

صبح امروز همزمان با ورود تاریخی حضرت امام خمینی(ره) به میهن اسلامی در دوازدهم بهمن ۵۷ موتورسواران تبریزی متشکل از نیروهای ارتش، سپاه، بسیج از فرودگاه تبریز تا گلزار شهدا را رژه رفتند.

به گزارش ایلنا در این رژه که ورزشکاران استان نیز مشارکت داشتند موتورسواران هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری نیز حضورداشته و موتورسواران با در دست داشتن پرچم‌های ایران، یا فاطمه و یا حسین از فرودگاه شهید مدنی تبریز وارد شهر شده و مسیر نصف راه تا آبرسان را طی کرده و راهی گلزار شهدا شدند.

موتورسواران پس از اجرای سرود انقلابی در فرودگاه تبریز مراسم رژه رأس ساعت ۹ و ۳۳ دقیقه همزمان با ورود تاریخی حضرت امام(ره) به فرودگاه مهرآباد را آغاز کردند تا به یاد روزهای پرافتخار سال ۵۷ رژه برگزار شود.

بر پایه این گزارش موتورسواران در این مراسم در شهر تبریز با استقبال مردم خونگرم قرار گرفتند و در پایان با حضور در گلزار شهدای وادی رحمت تبریز با اهدای دسته‌گل نسبت به مقام شامخ معمار کبیر انقلاب اسلامی و شهدا ادای احترام کرده و با آرمان‌های والای امام راحل، شهدا و رهبر معظم انقلاب تجدید میثاق نمودند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز