خبرگزاری کار ایران

مدیر روابط کار اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان فارس:

همدلی عامل بالندگی جامعه کارگری فارس است

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۹۲۶

در سایه همین همدلی، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان توانسته از حیثتشکیل شوراهای اسلامی کار مقام اول را در کشور کسب کند.

مدیر روابط کار اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان فارس گفت: از اینکه تشکلات کارگری استان با همدلی و انسجام و با تکیه بر نقاط مشترک، موجب ارتقا و بالندګی جامعه کارگری استان می‌شوند، خوشحالیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، هاله فولادفر که صبح امروز در جلسه مشترک تشکل‌های کارگری استان سخن می‌گفت با بیان این مطلب که رمز موفقیت جامعه کارگری استان، اتحاد بین تشکل‌های کارگری است، افزود: در سایه همین همدلی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان توانسته از حیثتشکیل شوراهای اسلامی کار مقام اول را در کشور کسب کند.

وی ابراز امیداوری کرد: تا با استمرار این تعامل بتوان گام‌های بلندتری برداشته شود.

فولادفر با اشاره به برګزاری نمایشگاه توانمندی‌های زنان در محل نمایشگاه بین المللی شیراز که با استقبال بسیار خوب شهروندان قرار گرفت، اظهار داشت: برگزاری این نمایشگاه نشان داد که بانوان توانمند هم کم نداریم، همینطور برای برون سپاری برخی وظایف غیر حاکمیتی با تشکلات کارفرمایی هم توافقاتی جهت امضای تفاهم نامه صورت گرفته است و در برنامه‌های جدید این اداره کل، اکثر فرایند‌ها بازنگری شده تا تنظیم روابط کار فیمابین کارگر و کارفرما به سهولت انجام بذیرد.

وی از بروز رسانی آئین نامه‌های انضباطی واحد‌ها با رویکرد ارتقا بهره وری و افزودن مبحثتشویق به آیین نامه‌ها از برنامه‌های در خبرداد و افزود: با این اقدام بهره وری در کار افزایش یافته و جلو بسیاری از تعدیل نیروهایی که کارفرما صرفا برای جبران هزینه‌های مازاد انجام می‌دهد گرفته خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز