خبرگزاری کار ایران

با دستور فوری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش محقق شد:

اختصاص بیش از 120 میلیارد ریال اعتبار برای تجهیز مدارس کیش

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۰۲۵۱

پس از بازدید سرزده رحیم سرهنگی از مدارس کیش و ارزیابی ظرفیت های آموزشی؛ طرح عملیات اجرایی "تعمیر و تجهیز مدارس کیش" در دستور کار معاونت توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد کیش قرار گرفت.

 

به گزارش ایلنا؛ رحیم سرهنگی روز پنجشنبه 15 تیر در بازدید از برخی مدارس جزیره کیش و بررسی سطح امکانات و فضاهای آموزشی و تجهیزات مورد نیاز دانش آموزان این منطقه، دستور آغاز عملیات اجرایی تعمیر و تجهیز مدارس کیش را صادر کرد.

بنابراین گزارش، معاونت توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد کیش با برگزاری تعداد دو جلسه هم اندیشی، طرح علمیات اجرایی تعمیر و تجهیز مدارس جزیره را بر اساس برنامه زمان بندی شده و با اختصاص بیش از 120 میلیارد ریال اعتبار از دیروز سه شنبه 27 تیر آغاز کرده و تا ظرف یک ماه آینده به اتمام می رسد.

همچنین با برنامه ریزی های انجام شده و اعزام کارشناسان مربوطه از سوی معاونت توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد کیش به 25 مدرسه هدف تمام اقدامات لازم در زمینه تعمیر و تجهیز مدارس؛ فهرست و اولویت بندی شده است.

گفتنی است رنگ آمیزی، تعمیر و سرویس دستگاه های سرمایشی، رفع نواقص تاسیسات آب، برق، فاضلاب"خرید شیر آلات، پمپ، رفع گرفتگی فاضلاب" نصب لامپ های جدید، تعویض فیوز های معیوب و همچنین خرید میز و نیمکت برای کلاس های مدارس کیش از جمله اقداماتی است که در حال انجام می باشد.

لازم به ذکر این طرح با جدیت تمام و در راستای ارتقاء سطح آموزش، رفع موانع پیش رو و تقویت سرمایه های اجتماعی جزیره کیش در دستور کار قرار گرفته است و در صورت نیاز، اعتبار اختصاص یافته افزایش خواهد یافت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز