خبرگزاری کار ایران

توزیع تجهیزات مورد نیاز مراکز تحت پوشش ادارات بهزیستی توسط سازمان منطقه آزاد اروند

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۶۱۲۳

مدیر اجتماعی و محرومیت زدایی سازمان منطقه آزاد اروند از تأمین وسایل و لوازم مورد نیاز مراکز تحت نظارت ادارات بهزیستی آبادان و خرمشهر به ارزش 500 میلیون تومان توسط این سازمان، خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، حجت الاسلام علی هوشمندزاده با تأکید بر اینکه افزایش حمایت از مراکز تحت پوشش بهزیستی، در راستای ارائه خدمات بهتر به جامعه هدف و اقشار خاص از جمله اهداف این سازمان است، اظهار داشت: اقلام مورد نیاز مراکز توانبخشی و حرفه آموزی معلولین ذهنی و انجمن معلولین شنوایی و بینایی تحت نظارت ادارات بهزیستی آبادان و خرمشهر از قبیل کولر، بخاری، سیستم رایانه، تلویزیون، تخت خواب و خوشخواب و … به مبلغ۵۰۰ میلیون تومان توسط سازمان منطقه آزاد اروند، خریداری شد.

وی افزود: لوازم و تجهیزات ذکر شده به ۱۳مرکز و انجمن در شهرستان های آبادان و خرمشهرکه شامل مراکز توانبخشی وحرفه آموزی ، انجمن های معلولین ، اورژانس اجتماعی و ….، اهدا گردید.

مدیر اجتماعی و محرومیت زدایی سازمان منطقه آزاد اروند، تصریح کرد: می بایست با همراهی و هم افزایی ادارات بهزیستی و ارائه خدمات هرچه بهتر به مددجویان تحت پوشش، در مسیر محرومیت زدایی و کمک به مستضعفین و معلولین جامعه گام های بیشتر و موثرتری برداریم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز