خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت پاک سون نوین ارس:

تولید سالانه 90 هزار تن محصول بهداشتی/ تامین 80 درصد نیاز داخلی کشور+فیلم

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۶۳۶۷

مدیرعامل شرکت پاک سون نوین ارس در رابطه با تنوع محصولات تولیدی گفت: در این واحد تولیدی محصولاتی همچون دستمال مرطوب، پوشک بچه، پوشک بزرگسالان، دستمال کاغذی رول و پد بهداشتی بانوان به تولید می‌رسد.

عظیمی درگفتگو با ایلنا گفت: شرکت فعالیت خود را از سال 1397 آغاز کرده است و در مدت کوتاه با بهره گیری از جدیدترین دستاوردهای علمی و تولید محصولات باکیفیت، جایگاه ویژه‌ای در میان تولیدکنندگان داخلی به دست آورده است.

 

اشتغال و میزان تولید سالانه

وی ادامه داد: در شرکت ما 60 نفر نیروی کار مشغول به کار هستند که با تلاش مضاعف در این مجموعه سالانه حدودا 90 هزار تن محصول بهداشتی به تولید می‌رسد. همچنین با تولیدات خود 80 درصد نیاز داخلی کشور را تامین کرده و به کشورهای افغانستان، ترکمنستان و ارمنستان نیز صادرمی‌کنیم.

 

مشکلات تولید

این فعال اقتصادی افزود: یکی از معضلات تولید در کشور ما این است که برخی ارگان‌ها تعامل خوبی با تولیدکنندگان ندارند و برای حل برخی مشکلات و راه اندازی مجدد واحدهای تولیدی که به دلیل بدهکاری‌های بانکی، کمبود مواد اولیه، سوء مدیریت و سایر مشکلات متوقف شده‌اند، همکاری‌های لازم را انجام نمی‌دهند. برای مثال در شرکت ما خط تولیدی به ارزش 100 میلیارد تومان که قابلیت ایجاد شغل برای حدود 100 نفر را دارد به دلیل عدم آگاهی و صورت گرفتن اشتباهات سهوی و در نهایت به وجود آمدن مشکلات جدی بر سر راه تولید، متوقف شده است. لذا با توجه به اینکه تاکید رئیس جمهور محترم نیز بر حمایت از تولید و تولیدکنندگان است، در خواست ما از مسئولین این است که به حل مشکلات کارخانه‌ها و برگشت واحدهای متوقف شده به خط تولید اهتمام بورزند.

 

 

حجم ویدیو: ۲۲.۶۹M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۳:۰۵ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز