خبرگزاری کار ایران

پیام تبریک مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۷۰۷۸

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند با صدور پیامی، فرا رسیدن چهل و پنجمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد اروند؛ متن پیام (علی زارعی) بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
«وقل جاءَ الْحَقُّ وَ زَهَقَ الْباطِلُ إِنَّ الْباطِلَ کانَ زَهُوقا» سوره اسراء (۸۱)

بهمن ماه یادآور ایثار، ایستادگی و مبارزه ملتی است که با عزمی پولادین و تحت رهبری بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) با شعار«استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» جنبشی آغاز نمودند و با برچیدن بساط استعمار الگویی شایسته ای در راستای بیداری و جهت دهی سایر ملت ها به سوی رهایی از بند استثمار شدند.

این ایام گرامیداشت روزهای تجدید عهد مردم شریف ایران اسلامی با آرمان‌های امام راحل(ره) و معمار کبیر انقلاب است. شخصیتی که بذر امید را در دل آزادگان و خستگان از ظلم و جور بارور نمود و امروز با رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری بعد از گذشت سالیان متمادی ، دشمنان و بدخواهان نظام نتوانسته‌اند هیچ خللی درعزم مستحکم مردم عزیز ایران اسلامی در ادامه مسیر انقلاب وارد نمایند.

اینجانب ضمن تبریک فرا رسیدن یوم الله ۲۲ بهمن ازآحاد مردم فهیم ایران به ویژه مردم قهرمان وایثارگر منطقه آزاد اروند (شهرستان های آبادان وخرمشهر) دعوت می نمایم با حضوردر راهپیمایی این روز بزرگ وپس از آن شرکت در انتخابات ۱۱اسفندماه که نشانگر پایبندی وفاداری مردم فهیم ایران اسلامی به آرمانهای امام راحل عظیم الشان ومنویات رهبری معظم انقلاب است از آرمانهای انقلاب حفاظت و حراست نمایند.

از درگاه خداوند متعال سعادت و بهروزی توأم با خیر و برکت را برای هم وطنان عزیزم به ویژه مردم فهیم و شهیدپرور منطقه آزاد اروند مسئلت دارم.

علی زارعی
رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز