خبرگزاری کار ایران

راه اندازی مرکز دندانپزشکی موقت رایگان ویژه مددجویان

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۸۶۲۶

گروه‌های جهادی دندانپزشکی مددجویان تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد امام (ره) در سالن ورزشی ورنا منطقه آزاد چابهار خدمات دندان‌پزشکی رایگان دریافت می‌کنند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط‌ عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد چابهار؛ این سازمان در راستای ایفای نقش مسئولیت اجتماعی خود در حوزه سلامت بهداشت دهان و دندان با همکاری گروه جهادی دندان‌پزشکی هدایت به مناسبت چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب و دهه مبارک فجر اقدام به راه اندازی مرکز دندانپزشکی موقت رایگان ویژه مددجویان تحت پوشش اداره بهزیستی و کمیته امداد امام (ره) کرد.

بر اساس این گزارش؛ این خدمات علاوه بر مددجویان شهر چابهار به روستاها، بخش‌های تابعه شهر و نواحی همجوار هم خدمات ارائه می نماید.

گروه جهادی هدایت که متشکل از یکصد نفر می‌باشند با سی و پنج یونیت دندانپزشکی به صورت دو شیفت از دندانپزشکان معتبر، روسا و اعضای هیات علمی دانشگاههای کشور در سالن ورزشی ورنا منطقه آزاد چابهار در حال انجام خدمات می باشند. 

پیش بینی شده حداقل به صورت روزانه دویست نفر ظرف یک هفته از این خدمات استفاده کنند.

کلیه مراجعه کنندگان از قبل ویزیت با معرفی اداره بهزیستی و کمیته امداد خدمات دریافت می نمایند.

گفتنی است سازمان منطقه آزاد چابهار با مشارکت فعال در برنامه‌های جهادی سلامت از جمله ویزیت رایگان، ارائه خدمات دارویی و بهداشتی رایگان، خدمات تخصصی پزشکی و دندانپزشکی به مردم در راستای عمل به جهاد تبیین با گروه‌های جهادی همکاری می‌نماید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز